نماینده مردم زرند و کوهبنان:

شناسنامه معنوی استان کرمان ممهور به نام شهید سلیمانی است

نماینده مردم زرند و کوهبنان با حضور در همایش دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در شهر خانوک گفت : خواستند با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت را خاموش کنند اما به پشتوانه خون شهید سلیمانی امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار بین المللی است.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده زرند و کوهبنان، عفت شریعتی ادامه داد: همه ابرقدرت های جهان می‌دونم که عظمت جهان اسلام در پشتوانه عظمت ایران اسلامی است آن هم به سرمایه شهیدان گرانقدرش به خصوص حاج قاسم سلیمانی که در راه سربلندی اسلام در جهان از جان پاک خود گذشت.

وی افزود: اکنون در آستانه تحقق تمدن نوین جهان اسلام هستیم که این تمدن نوین با عنایات الهی از ایران اسلامی سرچشمه خواهد گرفت ، کشوری که پیامبر در جمع یارانش دست بر شانه سلمان فارسی زدند و گفتند که برادران من از سرزمین ایشان هستند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: امروز عظمت جهان اسلام به ایران ، به جوانان پرشورش ،به دختران سربلندش و نوجوانانی بستگی دارد که آینده ساز تمدن نوین جهان اسلام هستند که حاج قاسم عزیز هم ، عمر و زندگی خود را برای سرمایه گذاری تمدن نوین اسلامی فدا کرد.

شریعتی در پایان گفت: باعث افتخار ما کرمانی هاست که شناسنامه معنوی استان کرمان ممهور به نام شهید سلیمانی است و به گفته خود سردار سلیمانی ان شاالله این استان تا پایان ولایی می ماند.

انتهای پیام/