در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال؛

شکست سنگین تیم فولاد زرند مقابل تیم سن ایچ ساوه (+ نتایج و جدول لیگ) / بازیکن تیم فولاد زرند لژیونر شد

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال تیم فولاد زرند ایرانیان از میزبانش تیم سن ایچ ساوه با ۶ گل شکست خورد.

به گزارش صدای زرند، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران، دیدار تیم فولاد زرند و تیم سن ایچ ساوه که در سالن فجر ساوه برگزار شد، نماینده ساوه با نتیجه ۶ بر ۳ تیم فولاد زرند را شکست داد.

در این دیدار گل‌های فولاد زرند را کامبیز گمرکی، مصطفی احمدی، جواد محمدی و گل های سن ایچ ساوه را مهدی عامری، پژمان بهادیوند، وحید ندری، رضا سپندار و دو گل روح الله ایثاری به ثمر رساندند.

تیم فولاد زرند تا پایان هفته نوزدهم با ۸ برد، یک تساوی و ۱۰ باخت با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد‌.

شاگردان امین پایمرد روز جمعه ۱۵ دی ماه جاری ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و در هفته بیستم میزبان تیم زندی بتن کلاردشت خواهند بود که هم اکنون بالاتر از فولاد زرند در رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

بازیکن تیم فولاد زرند لژیونر شد

به گزارش صدای زرند، هاشم شیرعلی بازیکن خوزستانی تیم فولاد زرند ایرانیان به تیم آلیانس قزاقستان پیوست و لژیونر جدید برای فوتسال ایران شد.

شیرعلی که سابقه حضور در تیم های مختلف خوزستان را در کارنامه دارد، پس از اینکه به حواشی خاصی در فولاد زرند دچار شد برای ادامه فعالیت به لیگ قزاقستان رفت.

شیرعلی در چند دیداری که برای فولاد زرند به میدان رفت از بازیکنان موثر و گلزن این تیم بود.

جدول لیگ برتر فوتسال ایران:

photo 2022 12 30 20 30 46

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال:

photo 2022 12 30 20 21 36

برنامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران:

photo 2022 12 30 20 21 51

انتهای پیام/