شهردار زرند:

ساماندهی میدان دانشگاه آزاد،می تواند در هویت بخشی شهر زرند تاثیر گذار باشد

شهردار زرند با اعلام اینکه امروزه ورودی‌های شهرها به‌ عنوان نمادی از هویت منطقه و نگین هر شهر مورد توجه مدیران شهری قرار دارد،اظهار داشت: زیبا سازی میدان دانشگاه که به عنوان ورودی شهر زرند از شمال به جنوب می باشدمی‌تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران و مسافرین داشته باشد.

به گزارش صدای زرند، “علی ضیاءالدینی” با اعلام اینکه شهر زرند برای دست یافتن به شرایط مطلوب و استاندارد در حوزه زیباسازی و سیما و منظر شهری، نیازمند اقدامات اساسی و جدی است گفت:استفاده شهرداری از خرد جمعی کارشناسان و مهندسین شهرسازی می تواند موفقیت طرح های عمرانی شهرداری را تضمین نماید.

شهردار زرند عملیات ساماندهی میدان دانشگاه آزاد را در راستای ارتقای کیفیت محیط شهری دانست و تصریح کرد: توسعه و بهبود سیمای بصری این میدان نه تنها شرایط مطلوبی برای شهروندان فراهم می کند بلکه می تواند در هویت بخشی شهر زرند نیز تاثیر گذار باشد.

وی افزود:بیش از ۵۶۰۰متر مربع از فضای داخلی این میدان با استفاده از فرش موزائیک زیباسازی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با اجرای نورپردازی های زیبا ،گل کاری و چمن کاری و اجرای طرح های پیش بینی شده فضای زیبایی را برای شهروندان فراهم نمائیم.

شایان ذکر است از امروز عملیات فرش موزائیک پیاده روهای این میدان آغاز شده است.

انتهای پیام/