رئیس پلیس راه استان مطرح کرد

معلولیت ۵۰۰۰ کرمانی در تصادفات جاده ای

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با بیان این که امسال تاکنون بیش از 3 هزار تصادف فوتی و جرحی در جاده های استان کرمان به وقوع پیوسته است، گفت: در هشت ماهۀ نخست امسال، بیش از 600 نفر در استان کرمان بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ علی رضایی با اشاره به اینکه حداقل نیمی از جان باختگان تصادفات در جاده های فرعی و روستایی استان جان خود را از دست داده اند، افزود: بیش از ۵ هزار معلول ناشی از تصادفات در استان کرمان داریم.

وی ۳۰ آذرماه در همایش تجلیل از راهداران استان کرمان بیان کرد: سال گذشته بیش از چهار هزار فقره تصادف در جاده های فرعی و اصلی استان اتفاق افتاده است و ۸۸۳ نفر در این حوادث فوت کردند.

رضایی با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای در استان کرمان، همت جهادی از سوی تمام دستگاه ها را می طلبد، گفت: مردم در جاده های استان کرمان به راحتی جان خود را از دست می دهند که اصلاً پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه وسعت راه های استان کرمان زیاد است، افزود: نصب دوربین های ثبت تخلفات در تمام جاده های استان کرمان ضرورت دارد و انتظار می رود با پلیس در مسئولیت سنگینی که دارد، همکاری شود.

انتهای پیام/