مدیرعامل فولاد زرند، چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد معرفی شد

در چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد، دکتر سهراب نژاد، مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان به عنوان چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد برگزیده شد.

به گزارش صدای زرند، در لوح تقدیر اهدایی به دکتر سهراب نژاد آمده است: پس از ارزیابی و بررسی صورت گرفته توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه ای تاثیرگذار در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال به عنوان چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد شناخته و معرفی می گردید.

چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت و اقتصاد در تاریخ ۲۳ آذر ماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران و چهره های نامی صنعت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوی اسلامی برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، شرکت فولاد زرند ایرانیان (ZISCO) با بیش از ۱۰ کارخانه­ بزرگ صنعتی به عنوان بزرگترین مجموعه­ شرکت­های هلدینگ توسعه­ معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (MIDHCO) می باشد که در آبان ماه سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید.

رویکرد شرکت فولاد زرند ایرانیان توجه ویژه به ارزش افزوده تولید فولاد از طریق تکمیل زنجیره فرآوری آهن و تولید فولاد است. زنجیره­ای که از معدن سنگ آهن جلال آباد آغاز و با فرآوری و تبدیل آن به محصولات میانی فولاد، در نهایت به تولید فولاد به روش کوره بلند با ظرفیتی به میزان ۱.۵ میلیون تن در سال می­رسد.

انتهای پیام/