شهردار زرند در جمع شهروندان منطقه امامزاده حمزه

هدف ما شنیدن مشکلات از زبان مردم است

شهردار زرند به همراه معاون فنی و عمرانی و معاون خدمات شهری ضمن حضوردرمسجد قمر بنی هاشم و دیدار با شهروندان از محله امام زاده حمزه بازدیدکردند.

به گزارش صدای زرند، علی ضیاءالدینی در این دیدار مردمی که در فضایی کاملاً صمیمی برگزار شد،ضمن شنیدن گفته‌ها و بعضا گلایه های اهالی محل،درخصوص برنامه‌ها و وظایف شهرداری درهر بخش بامردم سخن گفت.

شهردار زرند برخورداری اهالی محلات مختلف شهر از امکانات اولیه وخدمات شهروندی راحق مسلم شهروندان دانست وبااعلام اینکه قول خواهیم داد که حداقل نیازهای محله را برطرف نمائیم گفت:براساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی معاونت فنی و خدمات شهری سعی خواهیم کردبخش قابل توجه ای ازمشکلات این محله رابرطرف نمائیم.

ضیاءالدینی خواستار مشارکت همه جانبه شهروندان در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی شد و تصریح کرد:تمام عوامل شهرداری در پیشبرد برنامه‌های خدماتی، عمرانی و شهرسازی مصمم و یک‌دل هستند تا مشکلات شهروندان راکاهش دهند.

وی افزود:هدف ما ازحضور درجمع شهروندان شنیدن صدا و مشکلات از زبان مردم می باشد تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق این مشکلات را حل و رضایتمندی مردم را در زمینه‌های مختلف خدماتی و عمرانی بدست آوریم.

شهردار زرند، لکه گیری منطقه،تسهیل عبور و مرور شهروندان،پاکسازی و نظافت محله را از جمله درخواستهای شهروندان عنوان و به معاونین حوزه های خدمات شهری و فنی و عمران دستور داد حداکثر ظرف مدت ده روز آینده این مشکلات را برطرف نمایند.

photo 2022 12 14 10 17 44 photo 2022 12 14 10 17 08

انتهای پیام/