بارش باران و برف در محورهای استان کرمان/تمام مسیرها باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمان در حال حاضر باز هستند و تردد در محورها برقرار بود اما توصیه می شود هم استانی ها پیش از عزیمت به سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان با خبر و زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

به گزارش صدای زرند، احسان عراقی زاده درباره وضعیت راه های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف شدید باران را در محور بردسیر – سیرجان (گردنه کوه پنج) و بردسیر – کرمان (خانه کوه) را داریم.

وی افزود: همچنین در محور کرمان – راور (گردنه خراسانی)، کوهبنان – زرند (گردنه پابدانا)، زرند – رفسنجان (داوران)، نگار – بافت (گردنه قنات سیر)، بافت – نگار (گردنه سنگ صیاد)، زرند – راور (گردنه عیسی آباد )، زرند – راور (گردنه ده علیرضا ) و زرند – کرمان (خانوک) بارش برف را شاهد هستیم.

عراقی زاده با اشاره به مه گرفتگی در محور کرمان- شهداد (تونل سیرچ)، ماهان – بم (سینه جانان)، ماهان – بم (خوراک ساز) و کرمان – باغین اظهار کرد:با توجه به کاهش محسوس دما منفی ۵ درجه، هوشیاری روسای ادارات جهت اقدام بموقع در انجام عملیات نمک پاشی، تیغ زنی و اقدامات لازم جهت جلو گیری از یخ زدگی سطح محور ها و تامین ایمنی جاده ها انتظار می رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: محورهای مواصلاتی استان کرمان در حال حاضر باز هستند و تردد در محورها برقرار بود اما توصیه می شود هم استانی ها پیش از عزیمت به سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان با خبر و زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/