تیم های صعود کرده به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کدامند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری صدای زرند درباره تیم های صعود کرده به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کدامند؟ همچنین تیم های حاضر و بازی های نیمه نهایی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جدول تیم های صعود کرده به مرحله حذفی نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲

تکلیف صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مرحله یک پای فینال مشخص شده است. تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به شرح زیر می باشد:

کرواسی؛ آرژانتین؛ مراکش و فرانسه تیم های صعود کرده به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می باشد.

نمودار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر

نمودار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کرواسی در حال حاضر تیم های مورد علاقه هواداران جام را حذف کرده است، حالا آنها باید رویاهای لیونل مسی در جام جهانی را در هم بشکنند تا به فینال راه پیدا کنند.

کروات ها پس از اینکه برزیل را در ضربات پنالتی به خانه فرستادند تا به دومین نیمه نهایی متوالی جام جهانی برسند، در این رقابت ها از هیچ کس نمی ترسند.

حذف برزیل از جام جهانی به دست تیم یاران مودریچ روز جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ در مرحله یک چهارم نهایی رقم خورد.

آخرین قهرمانی برزیل در جام جهانی مربوط می شود به جام جهانی سال ۲۰۰۲ به میزبانی مشترک کره جنوبی و ژاپن.

به نظر شما چه تیم هایی در فنیال جام جهانی حاضر خواهند شد؟

تیم های راه یافته به مرحله حذفی جام جهانی نیمه نهایی

تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی جام جهانی نیمه نهایی

مسابقه اول نیمه نهایی: آرژانتین – کرواسی

تاریخ : سه شنبه ۲۲ آذر

زمان: ۲۲:۳۰ به وقت تهران

ورزشگاه: استادیوم لوسیل قطر

کرواسی با شکست دادن برزیل در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی جهان را شوکه کرد و روز سه شنبه در اولین نیمه نهایی به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

آرژانتین در مقابل کرواسی صف آرایی خواهد بود. کرواسی در مرحله گروهی آخرین جام جهانی ۳-۰ آرژانتین را شکست داد و رکورد تاریخ آنها حتی با دو برد و یک تساوی است. آنها تنها دو دیدار خود در جام‌جهانی را با آرژانتین مساوی کردند و در سال ۱۹۹۸ با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند.

بازی دوم نیمه نهایی: فرانسه – مراکش

تاریخ: چهارشنبه ۲۳ آذر

زمان: ۲۲:۳۰ به وقت تهران

ورزشگاه: استادیوم البیت (الخور، قطر)

تمام شد! مراکش تاریخ ساز است! آنها اولین کشور آفریقایی هستند که به نیمه نهایی جام جهانی می رسند! جایی که سه تیم دیگر دیر از هم پاشیدند، مراکش قد علم کرد! بازی مراکش و پرتغال با نتیجه یک بر صفر به صعود تیم آفریقایی تمام شد

پرتغال در اواخر فرصت‌های زیادی داشت، اما نتوانست از سد دفاع مراکش عبور کند. این افتخار برای مراکش و دلشکستگی برای پرتغال است. کریستیانو رونالدو در حالی که اشک می‌ریزد مستقیم به سمت تونل می‌رود و نمی‌تواند احساسات خود را کنار هم نگه دارد، نشان داده می‌شود.

نحوه عملکرد تیم های صعود کننده به نیمه نهایی در جام جهانی‌ ۲۰۲۲ قطر

همانند دور حذفی قبلی، مرحله نیمه نهایی نیز تک حذفی خواهد بود و باید پس از هر مسابقه یک برنده وجود داشته باشد.

بنابراین اگر بعد از ۹۰ دقیقه قانونی مساوی شود، تیم ها ۳۰ دقیقه وقت اضافه برای تعیین برنده خواهند داشت. دیگر خبری از گل طلایی یا گل نقره‌ای نیست!

ضربات پنالتی

اگر تیم‌ها پس از وقت‌های اضافه همچنان مساوی باشند، مسابقه به ضربات پنالتی ادامه می‌یابد که در آن هر تیم به نوبت از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کند. تیمی که پس از پنج تلاش موفق ترین تبدیل را داشته باشد برنده اعلام می شود. اگر تیم‌ها پس از پنج ضربه همچنان مساوی باشند، در یک راند اضافی تا زمانی که بن‌بست شکسته شود، پنالتی خواهند زد حتی دروازه بان ها

انتهای پیام/