در حاشیه بازدید دستگاه قضایی از کلانتری‌های زرند تاکید شد؛

لزوم تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری‌های زرند

در حاشیه بازدید رییس دادگستری زرند و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند از کلانتری‌های سطح شهرستان، به تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری‌ها که موجبات رضایتمندی مردم خواهد شد، تاکید شد.

به گزارش صدای زرند، دکتر “ابوالفضل فرحبخش” رییس حوزه قضایی زرند در حاشیه بازدید از کلانتری‌های سطح شهر زرند، عنوان کرد: وظیفه دستگاه انتظامی و امنیتی در شرایط حاکم بر کشور که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم قصد ناامن جلوه دادن فضا را دارند، بیش از گذشته با اهمیت است.

وی ادامه داد: ضابطین انتظامی جز جدا نشدنی از بدنه دستگاه قضا در راستای نیل به هدف والای احقاق حق و عدالت در جامعه می باشند و این امر محقق نمی شود مگر با مسئولیت پذیری و انجام تکالیف قانونی.

فرحبخش ضمن رضایتمندی نسبی از عملکرد کلانتری‌های سطح شهرستان زرند به تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری‌ها که موجبات رضایتمندی مردم خواهد شد، تاکید کرد.

“رضا یعقوبی” سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند عنوان کرد: ضابطان دادگستری، بازوان اجرایی دادسرا، در اجرای وظایف قانونی و از جمله آن وظیفه مربوط به مدعی العمومی دادستان می باشند و هرچقدر هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم تامین و ناامنی بزهکاران رقم خواهد خورد.

یعقوبی به بازدید دوره ای از مراجع انتظامی اشاره کرد و گفت: بازدید و نظارت بر عملکرد ضابطین در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت و در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان می‌باشد که امیدواریم در این بازدیدها شاهد صعود بیش از پیش عملکرد مجریان قانون و سربازان امنیت باشیم.

photo 2022 12 01 16 21 24

انتهای پیام/