گذر از مشکلات فرهنگی با ظرفیت هیئتهای مذهبی امکان پذیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گذر از مشکلات فرهنگی را توسط هیئت های مذهبی امکان پذیر دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گذر از مشکلات فرهنگی را توسط هیئت های مذهبی امکان پذیر دانست.

IMG14320019

به گزارش صدای زرند به نقل از مهر، جلسه ای که شب گذشته با حضور اعضای شورای هیئت های مذهبی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهردرمحل سالن اجتماعات شورای اسلامی زرند به منظورتبادل نظر، بررسی مشکلات در حوزه های فرهنگی، ‌اجتماعی و آسیب های پیش روی هیئت های مذهبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی حسنی اولویت کار فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زرند را هیئت های مذهبی عنوان و بیان داشت: با ایجاد تعامل و روحیه همکاری و معاونت در سطح شهرستان می توان از ظرفیت عظیم هیئت های مذهبی در تحقق بخشیدن به شعارسال و گذرازمشکلات فرهنگی گام بلندی برداشت.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: مشارکت هئیت های مذهبی در امور فرهنگی با جهت دهی صحیح و درست در راه انس و الفت با فرهنگ اهل بیت،راهگشای کار کشور برای برون رفت از وضعیت نامطلوب کنونی است.

همچنین سید رسول تهامی، ریاست شورای اسلامی شهر زرند ارائه تجربیات ارزشمند پیرغلامان هیئت های مذهبی به اعضای جوان تحت امر را با شیوه های خلاقانه و جاذبه های خاص خود را از ضروریات دانست و اظهارداشت: شورای شهر و هیئت های مذهبی دو نهاد مردمی هستند که می توانند باعث پیشرفت و شکوفایی در حوزه مدیریت شهری واجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی می شوند.

در ادامه جلسه محمدخیرخواه مسئول شورای هیئتهای مذهبی زرند گفت: انس و الفت با جوانان یکی از بهترین راه های انتقال مباحث فرهنگی است که باید در این زمینه نظارت ویژه ای بر فعالیت هیئات مذهبی و تبلیغات درون شهری انجام شود.