چهارشنبه در سیرجان؛ دومین دربی فوتسال استان کرمان در لیگ برتر / شکست فولاد زرند در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال

دربی استان کرمان بین تیم فولاد زرند و تیم گهرزمین سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه 9 آذر ماه در سیرجان برگزار می‌شود و فوتسالی‌ها در استان کرمان منتظر این جدال در لیگ برتر هستند.

به گزارش صدای زرند، با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور در هفته اول تیم فولاد زرند ایرانیان میهمان تیم فرش آرا مشهد بود.

در پایان این بازی تیم فرش آرا مشهد موفق شد میهمان خود فولاد زرند را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. جواد محمد تک گل فولاد زرند و سعید ممبینی (۲) و سعید سروری گل های تیم فرش آرا مشهد را به ثمر رساندند.

با این نتیجه تیم فولاد زرند با ۱۹ امتیاز همچنان در رده ششم جدول و تیم فرش آرا مشهد هم با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفتند.

در هفته پانزدهم اما یک دربی پیش روی فوتسال استان کرمان خواهد بود. جدال گهرزمین سیرجان و فولاد زرند در سیرجان که دومین دربی تاریخ کرمان در لیگ برتر فوتسال نیز محسوب می‌شود و توجه کامل فوتسالی‌های کرمان را معطوف کرده است.

به گزارش صدای زرند، دربی استان کرمان بین تیم های فولاد زرند و گهرزمین سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر عصر چهارشنبه ۹ آذر ماه ساعت ۱۶ در سالن امام علی (ع) سیرجان برگزار می‌شود و فوتسالی‌ها در استان کرمان منتظر این جدال در لیگ برتر هستند.

گفتنی است، تیم گهرزمین سیرجان تا پایان هفته چهاردهم با ۲۵ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد.

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال ایران:

photo 2022 11 26 11 38 54

جدول لیگ برتر فوتسال کشور تا پایان هفته چهاردهم:

photo 2022 11 26 11 38 20

برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال:

photo 2022 11 26 11 38 55

انتهای پیام/