فرماندار زرند خبر داد:

مرکز نگهداری معتادان متجاهر در زرند راه اندازی می‌شود

فرماندار زرند با بیان اینکه راه اندازی شعبه کمپ ماده ۱۶ در شهرستان زرند ضروری است، افزود: با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ و سرپناه شبانه در زرند دیگر شاهد صحنه هایی هر چند بسیار محدود و کم رنگ ناهنجاری های اجتماعی خصوصا در رابطه با وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها در زرند نباشیم.

به گزارش صدای زرند، “سیدرضا حسینی نژاد” فرماندار زرند در نشست پیرامون تعیین تکلیف کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد و مسائل و مشکلات پیرامون معتادین متجاهر با بیان اینکه حضور معتادین متجاهر در شهر زرند و در کنار مردم متدین این شهر چهره شهر را نازیبا کرده، اظهار کرد: راه اندازی شعبه کمپ ماده ۱۶ در شهرستان زرند ضروری است.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص کاهش آسیب های اجتماعی و تلاش سپاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری، از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواست نسبت به اخذ مجوز شعبه ای از کمپ ماده ۱۶ اقدام لازم را انجام دهند.

حسینی نژاد با بیان ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه ها به خصوص شهرداری و بهزیستی به صورت جهادی تاکید کرد.

فرماندار زرند ابراز امیدواری کرد با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ و سرپناه شبانه در زرند، دیگر شاهد صحنه هایی هر چند بسیار محدود و کم رنگ ناهنجاری های اجتماعی خصوصاً در رابطه با وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها در زرند نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان، در اولویت کاهش آسیب های اجتماعی قرار دارد، اظهار داشت: اعتیاد ریشه بخش اعظمی از آسیب های اجتماعی از جمله سرقت، طلاق و بی خانمانی است که نیازمند ورود با عزم ملی و محلی و همه جانبه به خصوص در بخش فرهنگی و پیشگیری است.

photo 2022 11 25 17 30 23

انتهای پیام/