آیا سنگ بزرگ شهرداری و شورای شهر زرند برای نزدن است؟

باور داشته باشید که سنگ بزرگ نشانه نزدن است. نکند روزی بیاید که به راحتی بتوانیم بگوییم که شهرداری حقی بود که از برخی ها گرفته شد.

بعد از کش و قوس های فراوان و بعد از معرفی و رد شدن افراد مختلف و با دیدگاههای متفاوت به صورت رسمی و غیر رسمی از سوی شورای شهر زرند و رد شدن آن ها، بالاخره با معرفی آقای مهندس یدالله عرب نژاد، شهردار شهر زرند مشخص شد و این صندلی بی صاحب، صاحب دار شد.

صدای زرند – جواد زمانی: چندی پیش جناب آقای مهندس عرب نژاد شهردار زرند، به همراه برخی از اعضای شورای شهر و نیز مهندس پورحبیبی، معاون عمرانی شهرداری، بازدیدی از سطح شهر داشتند و در این بازدید از نزدیک به بررسی مشکلات شهر که در ارتباط با شهرداری می باشند، پرداختند. تا این بخش موضوع کاملا عادی و قابل تقدیر است؛ اما نکته جالبی که در گزارش این بازدید برای نگارنده جالب افتاد و وی را واداشت که این چند سطر را بنویسد این بود که مهندس عرب نژاد و اعضای شورای شهر در این بازدید اولویت ها و برنامه های زیادی را در برنامه کاری شهرداری معرفی کرده اند که انجام این برنامه ها با در نظر داشتن بدهکاری های شهرداری در سال های اخیر برای نگارنده کمی سخت و تقریباً غیر ممکن جلوه می کند. آیا می توان گفت که این سنگ بزرگ شهرداری و شورای شهر برای نزدن است؟

sangbozorg

این یک حقیقت است که سنگ بزرگ نشانه نزدن است. این یک ضرب المثل ساده است که می تواند یک مفهوم مدیریتی بزرگ در درون خود داشته باشد. دانشمندان علوم رفتاری دریافته‌اند که بعضی افراد جوری بزرگ شده‌اند که معیارهای موفقیت‌شان را دست بالا می‌گیرند. آنها اسم این ویژگی شخصیتی را گذاشته‌اند کمال‌گرایی اما نمی دانند که کمال‌گرایی بستری را آماده می‌کند که آنها اضطراب زیادی را تجربه کنند و اگر این کمال گرایی یک تصمیم باشد که به جمع یا گروهی خاص هم مرتبط باشد در صورت واهی بودن این کمال گرایی، سبب ایجاد تنش، اضطراب و ناامیدی آن جمع و گروه خاص هم خواهد شد.

حال در اینجا تنها هدف ما لیست کردن کارها و برنامه هایی است که در این بازدید چند ساعته توسط شهردار و شورای شهر مشخص شده است. امیدواریم که حرف های بزرگانی چون شهردار شهر و اعضاء شورای شهر زرند تنها برای خالی نبودن عریضه و با اهداف تبلیغاتی نبوده باشند و هر چه زودتر قدم هایی هم برای انجام آن ها برداشته شود.

کارها و برنامه هایی که در این بازدید جزء برنامه های اولویت دار شهرداری و شورای شهر زرند برای انجام مشخص شده اند عبارتند از:

۱-      بهبود وضعیت عمرانی شهرک امام خمینی (ره)

۲-      آسفالت بلوار پارسیان در سال جاری

۳-      آسفالت تعدادی از کوچه های شهرک امام خمینی (ره) در سال جاری

۴-      جدول گذاری در شهرک امام خمینی (ره)

۵-      ایجاد فضای مناسب برای زباله در شهرک امام خمینی (ره)

۶-      ایجاد فضای سبز در شهرک امام خمینی (ره)

۷-      راه اندازی خط واحد شهری برای شهرک امام خمینی (ره)

۸-      مسدود نمودن بریدگی های خطر ساز در بلوار جمهوری

۹-      حفر چاه برای تامین آب کافی برای کارخانه تولید آسفالت شهرداری زرند

۱۰-   نوسازی دستگاهها و قطعات فرسوده کارخانه تولید آسفالت شهرداری زرند

۱۱-   اصلاح کمربندی غربی شهر زرند و تبدیل آن به بلوار (تبدیل کمربندی به بلوار از حدفاصل میدان امام خمینی (ره) تا شرکت پسته)

۱۲-   احداث پارک جنگلی در انتهای پارک شهید

۱۳-   احداث پارک بانوان

۱۴-   بازسازی و نوسازی شریان وصل خیابان پزشک به خیابان شهید عرب نژاد

۱۵-   آسفالت جاده ورودی دانشگاه آزاد زرند

۱۶-   آسفالت جاده ورودی دانشگاه پیام نور زرند

به اطلاع شهرداری و شورای شهر زرند می رسانیم که اگر خدا به ما عمر دهد، ما هیچ جا نمی رویم و همین جا هستیم. لطف کنید که آستین ها را برای انجام برنامه های تعیین شده بالا بزنید و هر وقت که هر کدام از موارد فوق را انجام دادید ما جلوی آن یک تیک خواهیم گذاشت و از شما هم برای انجام آن تشکر خواهیم کرد.

پی نوشت:

* یادم می آید که زمانی که آقای احمد محمدی به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده بود به خدمت ایشان رفتم و از ایشان برای برنامه های اون دوستانه سوال کردم و ایشان فرموند: در حال حاضر و با وضعیت موجود در شهرداری تنها باید به فکر تامین بودجه برای شهرداری باشیم و تنها راه برای این کار در نظر داشتن ایده های سودده خواهد بود. نمی توان بدون کندن چاه مناره دوخت.

* باور داشته باشید که سنگ بزرگ نشانه نزدن است. نکند روزی بیاید که به راحتی بتوانیم بگوییم که شهرداری حقی بود که از برخی ها گرفته شد.

انتهای پیام/