پایان نیم فصل اول با صعود فولاد زرند به رده ششم لیگ برتر فوتسال

تیم فولاد زرند در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳ بر یک مقابل میزبان خود تیم قند کاترین آمل به پیروزی رسید و تا پایان نیم فصل اول در رده ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز بعد از ظهر (۲۰ آبان ماه) در حساس‌ترین دیدار تیم‌های قندکاترین آمل و فولاد زرند ایرانیان در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند.

شاگردان جواد اصغری‌مقدم سرمربی قند کاترین همچون سایر دیدارهای خود در نیمه اول ابتدایی از حریف خود عقب افتادند. قند کاترین آمل که چند موقعیت بسیار خوب را برای رسیدن به گل از دست داده بود با گل هاشم شیرعلی از حریف زرندی عقب افتاد تا چشمم به نیمه مربیان بدوزد.

در روزی که سجاد بابایی درون دروازه زرندی‌ها ستاره بی‌چون و چرای زمین بود فولاد زرند در شروع نیمه دوم به گل دوم خود دست یافت و علیرغم دریافت گل اول توانست بر روی پاورپلی حرکت گل سوم خود را به ثمر رسانده و با نتیجه ۳ بر ۱ پیروزی خارج از خانه خود را جشن بگیرد.

در این بازی هاشم شیرعلی (۲ گل) و امین نصرالله زاده گل های فولاد زرند ایرانیان را به ثمر رساندند و تک گل تیم قندکاترین آمل را نیز مهدی دهقان نژاد به ثمر رساند.

تیم فولاد زرند با ۱۹ امتیاز با شش برد، یک تساوی و شش باخت در رده ششم جدول لیگ صعود کرد.

شاگردان امین پایمرد در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر در هفته چهاردهم روز جمعه ۴ آذر ماه سال جاری ساعت ۱۶ میهمان تیم فرش آرا مشهد است که در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده خلاصه بازی فولاد زرند و قند کاترین آمل

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال:

photo 2022 11 11 23 11 17

جدول لیگ برتر فوتسال ایران تا هفته سیزدهم:

photo 2022 11 11 23 11 14

برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور:

photo 2022 11 11 23 11 18

انتهای پیام/