نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

به زودی؛ برگزاری جلسه حقوق بیت المال جهت رفع مشکل زمین های جهاد زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: به زودی جلسه حقوق بیت المال با حضور مسئولین مربوطه شهرستان و استان در زرند تشکیل شده و اقدامات لازم جهت حل مشکل انجام خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، با درخواست شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، نشست پیگیری رفع مشکلات زمین های واگذار شده توسط جهاد کشاورزی زرند در اداره کل جهاد کشاورزی کرمان با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان، مدیرکل جهاد کشاورزی، مدیر کل مسکن شهرسازی و مدیرکل منابع طبیعی در کرمان برگزار شد.

“عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: پس از ۲۷ سال از واگذاری زمین به مردم زرند عدم تعیین تکلیف این زمین ها قابل قبول نیست و مدیران نباید توپ را در زمین دیگری بیندازند.

وی افزود: بیش از ۱ هزار نفر از مردم زرند ۲۷ سال پیش با سختی و با امید سرمایه گذاری و یا داشتن مسکن مناسب اقدام به خرید زمین نمودند که متاسفانه تخلفات سال‌های گذشته مدیران دامن مردم ما را گرفته و باعث ضرر مالی بزرگی به آنها شده است.

شریعتی ادامه داد: این مسأله به هر نحو ممکن باید حل شود و هرگونه اقدام که نیاز است ما از تهران و دولت انجام خواهیم داد که امید از دست رفته مردم برگردد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس ادامه داد: ما خواستار تشکیل جلسه حقوق بیت المال در زرند هستیم تا از طریق این جلسه صدای مردم به مدیران مربوطه برسد و اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است، به زودی جلسه حقوق بیت المال با حضور مسئولین مربوطه شهرستان و استان در زرند تشکیل شده و اقدامات لازم جهت حل مشکل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/