گلایه شورای شهر زرند

زمان بر شدن پروژه‌ها، حلاوت آنها را از بین برده است

روز گذشته،رئیس شورای شهر زرند‌ با دعوت از معاون عمرانی شهرداری و با حضور اعضاء شورای شهر به منظور بررسی پروژه های عمرانی شهرداری تشکیل جلسه داد که در این جلسه اعضاء شورای شهر زرند از زمان بر شدن پروژه های عمرانی که حلاوت و شیرینی آنها را از بین میبرد و موجبات نارضایتی شهروندان را بدنبال دارد گلایه کردند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شورای شهر، در این جلسه حمیدرضا ولی خانی معاون عمرانی شهرداری با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در پروژه های عمرانی ، از اتمام عملیات زیرسازی بلوار شورا و آمادگی این معبر برای آسفالت طبق زمانبندی مقرر خبر داد و گفت : همانگونه که به اعضاء شورای شهر قول داده بودیم زیرسازی بلوار شورا ظرف ۱۵ روز به اتمام رسید و اداره راه و شهرسازی از فردا میتواند نسبت به آسفالت این معبر اقدام نماید.

معاون عمرانی شهرداری در خصوص پروژه فاضلاب شهری گفت: کل پروژه فاضلاب در سطح شهر ۲۸۸ کیلومتر بوده که ۲۶۰ کیلومتر آن اجرا شده است.

مهندس ولی خانی از خریداری شدن جداول قوس میدان دانشگاه و وسایل مبلمان شهری فضای سبز بلوار ۱۵ خرداد نیز خبر داد و اذعان داشت : ظرف دو روز آینده جدول گذاری میدان و نصب مبلمان شهری بلوار آغاز خواهد شد.

در این جلسه اعضاء شورای شهر زرند از زمان بر شدن پروژه های عمرانی که حلاوت و شیرینی آنها را از بین میبرد و موجبات نارضایتی شهروندان را بدنبال دارد گلایه کردند.

دکتر نکویی مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورا بر متمرکز شدن بر یک پروژه تا اتمام کامل کار تاکید کرد و افزود : پروژه ساماندهی و زیباسازی حاشیه میدان هفتم تیر که ظرف ۱۵ روز انجام شد ، به همه ثابت کرد که میتوان با تمرکز و پشتکار ، کارهای بزرگ و زیبایی در مدت زمان کوتاه انجام داد .

خانم دکتر زمانی بر پیاده رو سازی منطقه ریحان با متریال بافت سنتی تاکید کرد و مقرر شد نوع و نحوه پیاده رو سازی این منطقه در دفتر طرح و برنامه شهرداری طراحی و پس از بررسی و تایید در کمیسیون شهرسازی شورا، برای اجرا اقدام گردد .

انتهای پیام/