فرماندار زرند در دیدار با خانواده شهید حسینی؛

آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

فرماندار زرند با حضور در روستای محمدآباد شعبجره با خانواده شهید رسول حسینی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز حجت اسلام شجاعی و ایزدی ائمه جمعه زرند و یزدان‌آباد، حسینی نژاد فرماندار و سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با همراهی اعضای شورای تامین با پدر، مادر و فرزندان شهید امنیت ستواندوم رسول حسینی محمد آبادی در روستای محمدآباد شعبجره دیدار و از آنان دلجویی کردند.

“سیدرضا حسینی‌نژاد” فرماندار زرند در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند، اظهار داشت: احترام ویژه به والدین و بوسیدن کف پای مادر از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است که شهید حسینی داشت و خداوند به همین دلیل وی را بالا برده و توفیق شهادت داده است.

وی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت ستواندوم رسول حسینی به خانواده ایشان با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: شهدا ریشه های ما هستند و بخاطر وجود همین ریشه ها است که به رغم همه توطئه های دشمنان، ایران امروز مقاوم و پایدار ایستاده است.

سردار “عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این که شهدای فراجا در صف اول حفظ و صیانت از امنیت کشور قرار دارند، افزود: آن موضوعی که در شرایط امروز کشور بیش از هر چیز نیازمند مراقبت و توجه ویژه است، حفظ امنیت ملی در برابر توطئه‌های متنوع دشمنان ایران اسلامی است.

شهید ستواندوم رسول حسینی از کارکنان کادر پاسگاه بمپور در استان سیستان و بلوچستان بود که به همراه سه تن از کارکنان پاسگاه، در محل خدمت به شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر شهید رسول حسینی فردا سه شنبه ۱۷ آبان ماه از مقابل فرماندهی انتظامی چهارراه شهیدباهنر آغاز و سپس پیکر وی برای تدفین به زادگاهش در روستای محمدآباد شعبجره از توابع یزدان آباد زرند منتقل می‌شود.

انتهای پیام/