یادداشتی کوتاه پیرامون شهادت جوان زرند؛

زمان تشیع پیکر شهید رسول حسینی در زرند اعلام شد

با تحلیل اخبار و رویدادهای پیرامون منطقه که جوان زرندی در آن کشته شده است و شهید اعلام کردن رسول حسینی و دیگر همکارانش از طرف مراجع ذیصلاح می‌توان نتیجه گرفت مسئله فراتر از اختلاف شخصی بوده است.

صدای زرند – «شهید رسول حسینی» در ایستگاه جاده‌ای استانی به شهادت رسیده است که این روزها مورد توجه ویژه‌ی رسانه‌های مانند اینترنشنال و بی‌بی سی و… است؛ بمپور از شمال به بخش های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک شهر و از مغرب به شهرستان کهنوج (در استان کرمان) محدود است.

ظاهرا جوان زرندی قربانی اختلاف افکنی رسانه‌های و جریاناتی شده است که از عربستان سعودی و ایالات متحد آمریکا تغذیه می‌شود؛ رسانه‌های که با لو رفتن فایل صوتی خبرنگار “بی‌بی سی” که می‌گوید:ایران تکّه پاره و تجزیه شده هدف است، نه دموکراسی، ماهیت و اهدافشان بیش از پیش مشخص می‌شود!

خاطرنشان می‌شود مراسم تشیع پیکر ستوان دوم «شهید رسول حسینی محمد آبادی» سه شنبه ۱۷ آبان ماه ساعت ۸:۳۰ از جلوی فرماندهی انتظامی زرند واقع در چهارراه شهید باهنر زرند آغاز می‌شود و سپس پیکر وی برای تدفین به زادگاهش در روستای محمدآباد شعبجره از توابع یزدان آباد زرند منتقل می‌شود.

قطعا حضور اقشار مختلف شهروندان زرندی می‌تواند پاسخی روشن برای بدخواهان و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشد.

به گزارش صدای زرند، سرگرد علیرضا صیاد فرمانده انتظامی شهرستان بمپور گفت: روز ۱۵ آبان ماه جاری، خبری مبنی بر حادثه شهادت چهار تن از همکاران در ایستگاه انتظامی و حفاظت جاده ای محور ایرانشهر – بمپور، بررسی های اولیه نشان می دهد اختلاف شخصی بین سرباز ضارب با یکی از سربازان منجر به تیراندازی ضارب و مداخله سایر کارکنان حاضر در مقر شد.

وی افزود: متاسفانه این حادثه باعث شهادت سه نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شد. فرد ضارب توسط سایر عوامل حاضر در ایستگاه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

انتهای پیام/