دعوت فرمانده سپاه زرند و فرمانده انتظامی زرند از مردم زرند جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه

فرمانده سپاه زرند و فرمانده انتظامی زرند طی پیامی ضمن دعوت مردم زرند جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، بیان شده است: سیزدهم آبان هر سال یادآور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ پاسدار “حسین امیری” فرمانده سپاه زرند و سرهنگ “صمدالله ترابی” فرماندهی انتظامی شهرستان زرند در پیام مشترکی از مردم همیشه در صحنه شهرستان زرند جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت نمودند که متن پیام بدین شرح می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود. امام خامنه ای مد ظله العالی

سیزده آبان یادآور حماسه ملت ستمدیده ایران است، روزی که غنچه های انقلاب اسلامی شکفته شد. طراوت و زیبائی یافت. روزی که استعمارگران را مأیوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند. این عزیزان بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای کوبنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست و لرزه بر اندام زمام داران کاخ های کفر انداختند. و با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک و با توجه به آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

سیزدهم آبان هر سال یادآور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.

بی شک سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل‌های مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، شکستنی است.

مجموعه رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزون تر می باشد.

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به‌سرکردگی آمریکای تروریست‌پرور به‌دست عمال و مزدبگیران داخلی‌شان در حرم امن حضرت احمدبن موسی «علیهما السلام» شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن و قتل‌عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، خط اغتشاش و ناآرامی را در ایران پیگیری می‌کنند، اگرچه با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و اقدام قاطعانه و به‌موقع نیروهای انتظامی و امنیتی، موفقیتی نداشته، بلکه دست‌وپازدن‌ها و عقده‌گشایی‌های از روی استیصال و درماندگی در مواجهه با ایران قوی و مستقل است و از نشانه‌های بارز زوال و افول استکبار و رژیم آمریکاست.

مراسم رسمی یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» که مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ (علیه السلام ) باشعار «١٣ آبان حماسۀ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» برگزار خواهد شد و ملت استکبارستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه بزرگ ۱۳آبان، به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک همه شهدای والامقام،‌ خصوصا، شهدای دانش آموز، شهید شاخص بسیج دانش آموزی کشور شهید علی عرب و ۱۳۸ شهید دانش آموز شهرستان زرند، سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی سلام و درود می‌فرستم و از مردم ولایت مدار وبا بصیر و استکبار ستیز و ایران اسلامی به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان وفرهنگیان عزیز، این پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهیم تا با حضور شکوهمند و وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به‌ ویژه شهدای اخیر امنیت و حرم شاهچراغ (علیه السلام )، اعلام و در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، تا آخر ایستاده و با مقاومتی آگاهانه و هوشیاری کامل تمام توطئه‌های شوم استکبار را خنثی و در مسیر پیشرفت و فتح قلل عزت و شرف و اقتدار، پیروی از اسلام عزیز و خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت می‌داند.

وعده ماه: جمعه ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰دقیقه صبح مکان: میدان ۲۲بهمن»

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند

سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند

انتهای پیام/