انتصاب جدید در استان؛

محمدعلی ایرانمنش مدیرکل حج و زیارت کرمان شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید حج و زیارت استان کرمان صبح امروز با حضور سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور و بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم، با تقدیر از زحمات محمود عرب نژاد، محمدعلی ایرانمنش به عنوان مدیرکل جدید حج و زیارت استان کرمان معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این مراسم با بیان اینکه خدمت به زائران امام حسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب کارکنان سازمان حج و زیارت و کارگزاران این مجموعه شده است، اظهار کرد: استان کرمان بزرگترین استان کشور است و در حال حاضر ۲۳ شهرستان دارد.

علی بیگ زاده با بیان اینکه وسعت استان خدمت رسانی دستگاه های استان و پراکندگی جمعیت را با مشکلاتی روبه رو کرده است، گفت: با این وجود تمام تلاش خود را می کنیم که مردم از خدمات دولت بی نصیب نباشند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان امکان واگذاری خدمات حج و زیارت به کارگزاران را دارد، افزود: در منطقۀ قلعه گنج با واگذاری امور به بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی موفق بوده است و بیانگر آن است که هر کجا کار را به مردم واگذار کردیم، موفق بودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه وجود پنج فرودگاه در استان کرمان یک ظرفیت بزرگ است و امکان افزایش پروازهای مستقیم به عتبات عالیات و یا سفرهای حج وجود دارد، گفت: مردم استان کرمان به سفرهای زیارتی علاقمندی بیشتری دارند و در مراسم پیاده روی اربعین این مهم مشهود است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان مردم متدینی داریم، بیان کرد: کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و در سال گذشته از بیش از ۷۰ کشور دنیا برای زیارت مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کردند.

انتهای پیام/