راهپیمایی مردم زرند در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی محکوم کردن جنایات وحشیانه واقعه امامزاده شاهچراخ شیراز در شهرستان زرند با حضور پرشور مردم خداجوی و ولایتمدار این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، راهپیمایان در حالی که پیشاپیش آنان امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در حرکت بودند با فریادهای کوبنده انقلابی مسیر خیابان شهدای محراب، خیابان امام (ره) تا چهارراه برق را طی نمودند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت شدند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم نشانه عشق و علاقه وفاداری آنان به نظام و انقلاب و دست آوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پایان توسط یکی از راهپیمایان قطعنامه ای قرائت شد و شرکت کنندگان با مشت های گره گرده و فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

لازم به ذکر است، غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر اعلام مسئولان استان فارس، ۲۵ نفر نیز در این حادثه مجروح شدند.

در استان فارس سه روز عزای عمومی اعلام شده است. آیین تشییع پیکر مطهر شهدای این حادثه روز شنبه (هفتم آبان ۱۴۰۱) با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در شهر شیراز برگزار و برخی از آن‌ها در حرم مطهر شاهچراغ به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: علی نجف پور