اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده کوهبنان به زرند

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس گفت: برای ادامه کار احداث جاده کوهبنان به زرند، ۳۵۰ میلیون تومان بودجه اختصاص داده شده است.

به گزارش صدای زرند، جلسه مشترک نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با فرماندار و اعضای شورای شهرکوهبنان در دفتر فرماندار برگزار شد.

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان در این جلسه با بیان اینکه بسیار خوب است که شورای شهر کوهبنان دغدغه مند است، گفت: اعضاباید تعارفات را کنار بگذارند و فقط خدا در نظر بگیرند تا بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنند.

او افزود: کیفیت مطلوب در نهضت آسفالت معابر و کوچه ها باید مد نظر باشد تا آسفالت، عمر بیشتری داشته باشد.

توکلی بیان داشت: بایستی در تمام امورات نگاه ما خدمت و کار برای مردم باشد تا فردای قیامت مدیون خدا، شهدا و مردم نباشیم.

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: در انجام کار باید راه های مختلف را بررسی کنیم و در نهایت بهترین روش را برای خدمت رسانی به مردم را انتخاب کنیم.

او افزود: در بحث آسفالت که سلامت و امنیت مردم را در بر دارد، کیفیت کار و زمان بندی را مد نظر داشته باشیم.

نماینده مردم و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید کوهبنان را از جهت هم اندیشی، همیاری و همدلی تقویت کنیم تا شاهد پیشرفت امورات باشیم.

او تاکید کرد: بایستی نیاز ها و مشکلات شهرستان کوهبنان، رصد و اولویت بندی شوند تا در کوتاه ترین زمان ممکن حل و فصل شوند.

شریعتی کوهبنانی بیان داشت: برای ادامه کار احداث جاده کوهبنان به زرند، ۳۵۰ میلیون تومان بودجه با عنایت ویژه استاندار تخصیص داده شده و کار هم با جدیت در حال انجام است.

سید عباس آبسالان، رئیس شورای شهر کوهبنان نیز گفت: یکی از اقدامات شهرداری و شورای شهر، آسفالت معابر و کوچه های شهر کوهبنان است که تاکنون پیشرفت خوبی داشته و ۳۰ هزار متر مربع آسفالت پخش شده است.

او افزود: کمک نماینده شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس برای راه اندازی کارخانه شن و ماسه شهرداری، باعث کاهش هزینه ها برای مردم و در آمدزایی برای شهرداری می شود.

سید فهیم روح الامینی، نائب رئیس شورای شهر کوهبنان هم در این جلسه گفت: وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت بافت های فرسوده قیر رایگان اختصاص می دهد؛ اما شهرداری باید هزینه های فراوان کند تا بتواند آسفالت انجام شود.

او افزود: پیمانکار باید آسفالت اجرا شده را تا ۵ سال ضمانت کند تا در صورت ضرورت، مشکل بر طرف شود.

روح الامینی بیان داشت: یکی از منابع درآمدی شهرداری ها، کارخانه شن و ماسه است؛ بنابراین ضرورت دارد که کارخانه شن شویی شهر کوهبنان هر چه زودتر راه اندازی شود.

او بیان داشت: کوهبنان در طرح جهش تولید مسکن پیشتاز است؛ بنابراین تقلیل میزان سود وام جهش ملی مسکن، جابه حایی سیل بند بالا دست شهرک های امام رضا (ع) و شهید سلیمانی و احداث سیل بند جدید ضروری است.

انتهای پیام/