فردا؛

خاندوزی وزیر اقتصادی و امور دارایی به زرند می آید (+ برنامه)

خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی فردا جمعه طی سفری دو روزه به استان کرمان، به شهرستان زرند سفر می کند.

به گزارش صدای زرند، “مجتبی اسدی” سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی فردا جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۴ در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: خاندوزی سپس به شهرستان زرند سفر و از کارخانه کک سازی زرند بازدید می‌کند و بعد از آن در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: وزیر امور اقتصاد و دارایی فردا جمعه به شهرستان بافت سفر می‌کند و با خانواده شهدا در این شهرستان دیدار خواهد کرد. و روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرستان بافت شرکت می‌کند.

اسدی بیان کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار است روز شنبه به کرمان می‌آید و قرار است با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و پس از آن با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با مقام شامخ شهدا به ویژه سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان کند.

وی تصریح کرد: خاندوزی همچنین در سفر خود به ماهان در آیین کلنگ زنی احداث کارخانه تولید پنل خورشیدی شرکت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان همچنین بیان داشت: شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، حضور در جلسه با اعضای اتاق بازرگانی کرمان و شرکت در نشست با مدیران کل واحد‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کرمان از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان کرمان است.

انتهای پیام/