با حکم استاندار کرمان؛

محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زرند شد

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زرند با معرفی محمد ایزدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، “سیدرضا حسینی نژاد” فرماندار زرند در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با بیان این مطلب که نگاه سیاسی و ورود آن به فضای کاری می تواند ضربات جبران ناپذیری به توسعه شهرستان وارد کند، اذعان داشت: باید نگاه سیاسی را از کارهای اجرایی و مدیریتی حذف کرد و همه با هم با اتحاد و همدلی تلاش خود را در راستای حل مشکلات به کار گیریم.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای سرشار جوانان بر افزایش ارتباط با بدنه جوانان و نخبگان از طریق برگزاری جلسات مستمر با آنان تاکید نمود.

حسینی نژاد ارتباط با احزاب و گروه های مختلف سیاسی را جهت حل مشکلات موجود را موثر دانست و تصریح کرد: جلب همکاری همه دلسوزان نظام و گروه های سیاسی شهرستان برای پیشبرد امور در یک فضای باز تعاملی و استفاده از سلایق و دیدگاه‌های مختلف را برای تحقق اهداف نظام و سیاست‌های دولت دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است، علی حسن زاده در زمان تصدی پست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تقدیر و محمد ایزدی با حکم دکتر فداکار استاندار کرمان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری منصوب گردید.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند