جهاد تبیین؛ راه مقابله با توطئه دشمنان

امام جمعه یزدان آباد بیان کرد: دشمن به هیچ گروه و حزبی رحم نمی کند بنابراین ضرورت دارد دقت و بصیرت داشته باشیم و با روشنگری و جهاد تبیین آشوب را خاموش کنیم.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه یزدان آباد امروز، ۲۲ مهرماه در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت به رعایت تقوی الهی و تبریک ولادت نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) به ویژگی های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه ویژگی های منحصر به فردی دارد که یکی از این ویژگی ها این است که در بهترین روز هفته یعنی روز جمعه اقامه می شود که سید الایام و عید همه مسلمانان است.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر(ص) درباره اهمیت نماز جمعه، گفت: روزقیامت روز سخت و هولناکی است و هر مومنی با قدم های خود به سوی نماز جمعه گام بردارد خداوند هراس روز قیامت را بر آن آسان می کند و این ضمانت رسول اکرم(ص) است.

امام جمعه یزدان آباد ادامه داد: امام صادق(ص) در اهمیت نماز جمعه می فرمایند، هر کس از روی ایمان و برای رضای خدا در نماز جمعه شرکت کند گناهی از او باقی نمی ماند و بعد از نماز دعای او مستجاب است.

وی با بیان اینکه نعمت آرامش نعمت بزرگی است که در دست ما قرار دارد و ما به عنوان مسلمان باید از آموزهای دینی استفاده کنیم، گفت: خون ها ریخته شده تا ما بتوانیم از این نعمت نماز استفاده کنیم بنابراین باید برای فرج امام زمان(عج) و در این برهه از زمان برای میهن عزیزمان دعا کنیم.

حجت الاسلام یزدان آبادی موقعیت مکانی را ویژگی دیگر نماز جمعه برشمرد و افزود: نمازجمعه در مکانی که برگزار می شود وحدت ایجاد می کند و قومیت های مختلف با وحدت در این آیین شرکت می کنند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در شهر جلال آباد از توابع یزدان آباد و بیان اینکه وصیت شهدا اطاعت از ولی امر مسلمین و حفظ ارزش های دینی است، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند، بعد از فتنه ۸۸ دشمن منتظر جرقه است، بنابراین باید خود را در برابر توطئه های دشمن تجهیز و آماده کنیم.

امام جمعه یزدان آباد با اشاره به آشوب اخیر، گفت: دشمن به هیچ گروه و حزبی رحم نمی کند بنابراین ضرورت دارد دقت و بصیرت داشته باشیم و با روشنگری و جهاد تبیین آشوب را خاموش کنیم. بزرگترها که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند باید برای جوانان و نوجوانان حقیقت را بیان کنند.

حجت الاسلام یزدان آبادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک روز تربیت بدنی از سرمایه گذاران منطقه خواست کمک به جوانان به ویژه در بخش ورزش را در اولویت قرار دهند و افزود: باید نوجوانان و جوانان را دریابیم. ما در منطقه مستعد و غنی معادن هستیم بنابراین نباید بیکار در این منطقه وجود داشته باشد. مسئولان به دنبال حق باشند و نیروهای بومی را فراموش نکنند. انتهای پیام

انتهای پیام/