پیام دستگاه قضا به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرحبخش رئیس دادگستری زرند و یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند طی پیامی مشترک هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم و جهادگر نیروی انتظامی تبریک گفتند.

صدای زرند – متن پیام به شرح زیر میباشد:

《فَضَّلَ‌اللَّهُ المُجاهِدینَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَی القاعِدینَ دَرَجَهً نساء – ۹۵

مسلماً نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه و جهاد گونه سرو قامتان سبز پوش واقعیت پیدا می‌کند.

وجود نیروی انتظامی مقتدر و قانون‌مدار در کشور مایه مباهات فرد فرد ایران اسلامی می‌باشد که به یاری خداوند توانسته است در بزنگاه‌ها اقتدار، توان و صلابت خود را به رخ متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه بکشد و همواره آرامش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.

بدین وسیله با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی پر افتخار انتظامی اینجانبان فرار رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان نیروی انتظامی و خانواده ایشان تبریک و تهنیت گفته، از خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله) مسئلت می‌نمایم.

ابوالفضل فرحبخش – رئیس دادگستری شهرستان زرند

رضا یعقوبی – سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند

انتهای پیام/