فرماندار زرند خبر داد:

بهره‌مندی ۱۳ روستای شهرستان زرند از آب شرب لوله کشی تا پایان سال جاری

فرماندار زرند از بهره‌مندی ۱۳ روستای بخش مرکزی و یزدان آباد زرند از آب شرب لوله کشی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش صدای زرند، نشست هماهنگی آبرسانی به روستاهای کمتر توسعه یافته با حضور حسینی نژاد فرماندار زرند، سرهنگ پاسدار امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مهندس نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیر آبفا شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

“سیدرضا حسینی‌نژاد” فرماندار زرند با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در زرند گفت: برای آبرسانی به روستاهایی که نیازمند آب هستند و یا با مشکل تنش آبی مواجه اند، اقدام مهندسی و جهادی با عنوان «جهاد آبرسانی» در کمترین زمان در دستور کار بخش های مرکزی و یزدان آباد قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۳ روستای بخش های مرکزی و یزدان آباد آمایش شدند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، بخشداری های تابعه و اداره امور آب و فاضلاب با نظارت فرمانداری تا پایان سال ۱۴۰۱ از آب شرب لوله کشی بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار زرند تصریح کرد: آبرسانی به این روستا ها در حال حاضر به صورت سیار و به وسیله تانکر انجام می شود.

مشارکت سپاه و بسیج زرند برای رفع مشکل آب شرب روستاهای زرند

سرهنگ پاسدار “حسین امیری” فرمانده سپاه زرند نیز در راستای اجرای طرح نهضت آبرسانی به روستاهای زرند، از مشارکت سپاه پاسداران و بسیج در تامین و رفع مشکل آب شرب روستایی محروم این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در بحث کمک به دولت در عمران و آبادانی روستاها، سپاه و بسیج همیشه پای کار بوده است، تصریح کرد: طی مذاکرات انجام شده سپاه ناحیه زرند و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان، در خصوص آبرسانی و تامین آب شرب روستایی کمتر توسعه یافته زرند اعلام آمادگی می‌کند.

مهندس “مهدی عتیقی” مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرند نیز گفت: پروژه های آبرسانی به این روستاها طبق اولویت میزان بحران، با تامین لوله و اتصالات از سوی سپاه و با تامین اعتبار اجرا و فنی و مهندسی از سوی اداره امور آب و فاضلاب با مشارکت بخشداریهای شهرستان و نظارت فرمانداری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/