خانه چریک پیر مقصد گردشگران مقاومت می شود

فرماندار زرند گفت: خانه حاجیه زهرا اسدی(چریک پیر شهر خانوک) برای گردشگری انقلابی و مقاومت معرفی می شود.

به گزارش صدای زرند، سیدرضا حسینی فرماندار شهرستان زرند امروز در مراسم نواخته شدن زنگ گردشگری و مقاومت در خانه چریک پیر شهر خانوک اظهار کرد: با تلاش و کوشش خانواده شهید والامقام زادخوش، خانه حاجیه زهرا اسدی (چریک پیر شهر خانوک) برای گردشگری انقلابی و مقاومت معرفی می شود.

وی عنوان کرد: خانه مادر این شهید والامقام که خود از چهره های مطرح در حوزه ی مقاومت و ایثار و جهاد بود و همواره مورد احترام ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داشت و در این خانه نان صلواتی پخت و برای رزمندگان دوران دفاع مقدس ارسال می شد، بنابراین، این خانه تبدیل به یکی از ارزشمندترین بناهای کشور در حوزه گردشگری و مقاومت تبدیل خواهد شد.

وی افزود: شهر خانوک به نسبت به جمعیت بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلابی اسلامی کرده است و به دلیل حضور مکرر سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر به ویژه در این خانه، قطعا می تواند به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی که رهروان مکتب مقاومت هستند، مبدل شود.

گفتنی ست: حاجیه زهرا اسدی، مادر شهید محمدجواد، جانباز علی و آزاده سلمان زادخوش مادربزرگ شهیدان جابر و مهدی مهدوی و همچنین مادر همسر شهید محمد اسدی است که در دوران دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی برای کمک به رزمندگان انجام داد و از سوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملقب به چریک پیر شد.

انتهای پیام/