۳ طرح عمرانی در زرند به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار کرمان، سه طرح راه‌سازی و برق‌رسانی در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری فارس، عصر امروز و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی، سه طرح راه‌سازی و برق‌رسانی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. رضا کرمی فرماندار زرند در […]

با حضور استاندار کرمان، سه طرح راه‌سازی و برق‌رسانی در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صدای زرند

۳ طرح عمرانی در زرند به بهره‌برداری رسید

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری فارس، عصر امروز و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی، سه طرح راه‌سازی و برق‌رسانی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا کرمی فرماندار زرند در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در قالب ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت، پنج کیلومتر تکمیل بین باندهای دور برگردان محور زرند به کرمان و چهار کیلومتر احداث باند دوم حوالی روستای مطهرآباد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال است.

کرمی عنوان کرد: احداث پل ولایت با هزینه ۶۰ میلیارد ریال، تقاطع غیر هم‌سطح راه‌آهن به طول یک کیلومتر دو باند رفت و برگشت خودرو، اجرای ۷۰۰ متر شبکه روشنایی معابر و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط صورت گرفته است.

فرماندار زرند خاطرنشان کرد: در گذشته این پل فرسوده و کم‌عرض بود که بیش از ۳۵ سال از ساخت آن می‌گذشت و روزانه شاهد حوادث رانندگی روی آن بودیم و در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان زرند در تاریخ ۲۰ مرداد ماه امسال، کار تخریب پل فرسوده و احداث پل جدید در دستور کار قرار گرفت.

کرمی خاطرنشان کرد: روشنایی بلوار ورودی امام رضا (ع) با هزینه یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در قالب یک‌هزار و ۶۰۰ متر شبکه روشنایی در مدت زمان دو هفته اجرا شده است.