شهید مطهری بهترین الگو برای معلمان و مربیان است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند، گفت: شهید مطهری اسوه و الگویی به تمام معنا برای معلمان و مربیان جامعه است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند، گفت: شهید مطهری اسوه و الگویی به تمام معنا برای معلمان و مربیان جامعه است.

img_5655_0

به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی جعفری روز دوشنبه در نشست فرهنگی دانش آموزان دختر بسیجی در زرند افزود: نامگذاری یک روز به عنوان روز معلم، جنبه نمادین دارد تا در این روز با بررسی ابعاد شخصیت استاد شهید مطهری، مسیر تعلیم و تربیت اسلامی بازشناسی شود.

وی بیان کرد: آن شهید بزرگوار با درک عمیق اهداف غرب به نقد اندیشه های آن و دفاع از انقلاب و اسلام پرداخت و در این راه خون خود را تقدیم کرد.

وی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم گفت: فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام جعفری، اظهار کرد: خداوند، اولین مربی و هدایت گر انسان است، خداوندی که آدمی را به خواندن فرا می خواند و با قلم بشریت را از وادی جهالت و حیرت به عالم تفکر و معرفت هدایت می کند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان و استکبار جهانی از طریق رسانه های ارتباط جمعی بویژه ماهواره به دنبال متزلزل کردن ارزش ها و باورهای ملت ایران هستند و با راه اندازی ۱۷ هزار شبکه باز و بدون محدودیت، باورها و اعتقادت ما را هدف قرار داده اند.

وی گفت: با توجه به ورشکستگی اقتصادی بانک های اروپا و وضعیت بد اقتصادی در غرب، اما تقویت شبکه های مختلف رسانه ای را دستور کار خود قرار داده اند و تلاش می کنند فرهنگ غرب را در جامعه پیاده کنند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند افزود: این شبکه ها به دنبال ترویج بی حجابی، خشونت، بی بند و باری اخلاقی، قتل، سست کردن بنیان خانواده، هجمه فرهنگی، دخالت سیاسی، تبلیغ ضد مذهب و دین، اختلاف قومی و قبیله ای، سوء استفاده مالی از مردم، دروغ پردازی و صدها نیرنگ و فریب دیگر هستند.

وی بیان کرد: آنان تمام توان خود را در این جنگ فرهنگی به کار بستند تا ملت ایران را زمین گیر و ایمان و اعتقادات مردم را سست کنند که ما باید بیش از پیش مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم.

حجت الاسلام جعفری، گفت: همانطور که در ۳۴ پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها تلاش کردیم و دشمن را ناکام و ناامید گذاشتیم، امروز نیز در جنگ فرهنگی باید سد راه دشمن شویم.

وی بیان کرد: دشمن با این کار می خواهد دانش آموزان درس و مدرسه را رها کنند و مدارج علمی را فتح نکنند اما شما با درس خواندن و پشتکار خود مانع تلاش دشمن و استکبار جهانی شوید.

نشست فرهنگی دانش آموزان دختر بسیجی دبیرستان فکوری شهرستان زرند با موضوع سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی زرند برگزار شد.

انتهای پیام /