فرمانده انتظامی کرمان:

دستگیری ۲ سارق تجهیزات انتقال آب شرب زرند

پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با هوشیاری مامورین انتظامی بخش چترود سارقین تجهیزات انتقال آب شرب شهرستان زرند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “مهدی پورامینایی” فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمان در حال اجراست. بخش چترود هم یکی از نقاطی استان کرمان بود که با همکاری کلانتری‌های همجوار طرح در این منطقه مورد اجرا در آمد.

وی افزود: دست آوردهای خوبی هم داشتیم از جمله مدتی در بحث سرقت تجهیزات و کابل‌های خط انتقال آب به شهرستان زرند با مشکل مواجه بودیم که با تلاش پرسنل انتظامی چترود و همکاری ارزشمند اداره آب و فاضلاب شهرستان زرند دو سارق با سابقه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کرمان ادامه داد: از سارقین معتاد تجهیزات مسروقه کشف و با هماهنگی قضایی در بازداشت به سر می‌برند و به چندین فقره سرقت اعتراف کردند.

عتیقی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان زرند هم سرقت تجهیزات انتقال آب یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان است که در یک‌ سال گذشته تجهیزات انتقال در این شهرستان به ارزش قریب ۲۰ میلیارد ریال سرقت شده است.

وی گفت: در حال حاضر آب شرب شهرستان زرند از ۸ حلقه چاه دشت چترود تامین می‌شود و مدتی با مشکل سرقت تجهیزات انتقال آب به ویژه در فصل تابستان مواجه بودیم که موجب خاموشی های چاه آب شرب شد و در نهایت علاوه بر خسارت وارده باعث قطع آب در شهرستان زرند می شد و تبعات اجتماعی در پی داشته است.

عتیقی بیان کرد: خوشبختانه توسط مامورین کلانتری چترود با اقدامات ارزشمند و به موقع سارقین دستگیر شدند و ما هم با حضور در کلانتری این بخش با حضور سرهنگ پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از تلاش فرمانده چترود با اهدا لوح تقدیر قدردانی کردیم.

انتهای پیام/