صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

اعطای وام ۴ میلیون تومانی گردشگری به بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری چهار میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داد.

به گزارش صدای زرند، محمود مرتضایی فرد گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ چهار میلیون تومان با دورۀ بازپرداخت یک ساله و نرخ کارمزد چهار درصد به متقاضیان ارائه می شود و بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

وی ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانۀ تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل شده و اقدام به ثبت نام در تورهای تعریف شدۀ این شرکت کنند.

مرتضایی فرد بیان کرد: پس از ثبت نام متقاضی در تورهای اعلامی از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ چهار میلیون تومان از کل هزینۀ تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می شود.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری فقط از طریق سامانۀ تورهای مسافرتی شرکت پرشین لف با نام سامانۀ خاتم تور به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود و متقاضیان می توانند از طریق لینک khatamtour.com یا از طریق مراجعه به شرکت پرشین گلف یا تماس با آن شرکت با شماره تلفن ٨۶٨٢-٠٢١ از فرایند ارائۀ این خدمات و تورهای شرکت آگاه شوند.

انتهای پیام/