رئیس دادگستری زرند با اشاره به همکاری مردم/

زرند هرگز کانون جرم نخواهد بود

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند در حاشیه کشف عمده مشروبات الکلی و متلاشی نمودن باند تهیه و توزیع این مشروبات در زرند بیان داشت: با همکاری مردم با عوامل قضایی و انتظامی و گزارش به موقع آن‌ها، شهرستان شهیدپرور زرند هرگز کانون پرورش جرم و مجرمین نخواهد بود.

به گزارش صدای زرند، دکتر ابوالفضل فرحبخش رئیس حوزه قضائی زرند ضمن قدردانی از دادستان زرند و مامورین جان بر کف فراجا، خطاب به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر اظهارداشت: این افراد در رصد اطلاعاتی قرار دارند و به محض شناسایی محل فعالیت، دستگیر و با برخورد قاطع قانون مواجه خواهند شد.

وی افزود: هرنوع فعالیت مرتبط با مشروبات الکلی و مسکرات به صراحت شریعت مقدس اسلام، از محرمات مسلم می‌باشد و با هرگونه فعالیت درخصوص تهیه و ساخت و حمل و نگهداری و مصرف مشروبات الکلی برخورد لازم قانونی خواهد شد.

رئیس دادگستری زرند ضمن توجه دادن والدین به آگاه‌سازی فرزندان خود به مضرات مصرف مسکر؛ بیان داشت: عوارض الکل در علم امروزی بر کسی پوشیده نیست. مصرف الکل چه به صورت کوتاه مدت و چه بلندمدت می‌تواند تاثیرات بسیار مخربی را بر جسم و روح انسان داشته باشد و درمان مشکلات و بیماری هایی که از طریق مصرف الکل به بدن وارد می‌شود بسیار دشوار و سخت است و در طول دوره مصرف، آسیب‌هایی را به صورت نهان بر اعضای درونی بدن وارد می‌کند و زمانی بیماری‌ها آشکار می‌شوند که تخریب صددرصدی در برخی اعضا صورت پذیرفته

وی تاکید کرد: مصرف الکل، توانایی‌های جسمی، روحی و روابط اجتماعی را دچار اختلالات جدی و امکان بروز هرگونه جرم و جنایت توسط مصرف‌کنندگان مسکرات اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/