توسط بسیج دانشجویی زرند برگزار شد:

اردوی دانشجویان بسیجی شهرستان زرند

اردوی جهادی 6 روزه دانشجویان بسیجی شهرستان زرند با حضور 50 نفر از خواهران و براداران دانشجویی بسیجی زرند در روستای بهارستان و ارجمندیه زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، دکتر محسن عسگرزاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود: به همت بسیج دانشجویی شهرستان زرند اردوی جهادی دانشجویان دختر و پسر بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان زرند به مدت ۶ روز در ریحانشهر و روستای ارجمندیه این شهر برگزار شد که در آن ۲۰ نفر از برادران بسیجی و ۳۰ نفر از خواهران دانشجوی بسیجی این شهرستان حضور داشتند.

وی بیان داشت: گروه جهادی خادمین حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف جهت ساخت دیوارهای امامزاده ابوسعد (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) ریحان شهر حضور یافتند.

عسگرزاده همچنین از اعزام ۳۰ نفر از خواهران بسیجی این دفتر به روستای ارجمندیه جهت برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی خبر داد و افزود: دانشجویان دختر بسیجی در این روستا، اقدام به برگزاری کلاس‌های بهداشت و درمان، تست فشار خون، کلاس‌های امداد و نجات و نیز برگزاری کلاس‌های مشاوره در زمینه ازدواج و فرزندآوری، نشست هم اندیشی جهاد تبیین با حضور خواهران بسیجی، برگزاری کلاس‌های جبرانی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و شیمی جهت دانش آموزان و جاماندگان از تحصیل در روستا، برگزاری کلاس آموزش نقاشی و خوشنویسی نمودند.

مسئول بسیج دانشجویی زرند در پایان از حضور همه دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی تشکر نمود.

شایان ذکر است حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند و سرهنگ پاسدار محمد کارگر جانشین فرمانده سپاه زرند به همراه مسئول روابط عمومی سپاه زرند از اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در امامزاده ابوسعد (ع) بازدید و از حضور بسجیان و گروهای جهادی در این اردو تشکر نمودند.

انتهای پیام/