۵ طرح برق‌رسانی در زرند افتتاح شد

فرماندار زرند گفت: ۵ طرح برق رسانی با هزینه ۳ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال در مدت زمان دو هفته در شهرستان اجرا و به بهره‌برداری رسید.

طرح برق‌رسانی در شهرستان زرند با حضور مسئولان افتتاح شد.

5 طرح برق‌رسانی در زرند افتتاح شد

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، صبح امروز و طی مراسمی با حضور امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار زرند و مدیران توزیع برق شمال استان کرمان، پنج طرح برق‌رسانی در شهرستان زرند افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار زرند اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب تامین برق فاز سوم شهرک فرهنگیان و اجرای یک‌هزار و ۴۹۳ متر شبکه فشار ضعیف و بهره‌مندی ۵۰ خانوار از نعمت برق اجرا شده است.

حبیب‌الله خنجری بیان کرد: تامین روشنایی بلوار شهدا روح‌آباد با اجرای ۷۳۶ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۵۱ چراغ، اصلاح افت ولتاژ شهرک ده‌چنار با اجرای ۳۱۸ متر شبکه فشار ضعیف و ۵۰ متر شبکه فشار متوسط و اصلاح افت ولتاژ شهرک محمدآباد با اجرای ۵۱۲ متر شبکه فشار ضعیف و ۲۲۰ متر شبکه فشار متوسط از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی افزود: اصلاح افت ولتاژ شهرک سلیمان‌آباد با ۶۰۵ متر شبکه فشار ضعیف و ۸۰ متر شبکه فشار متوسط با هزینه ۳ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال در مدت زمان دو هفته اجرا شده است.

انتهای پیام/