یادداشتی کوتاه بر خبر هتاکی به امام‌حسین (ع)

از قاطعیت فولاد زرند تا توصیه دادستان زرند

به دنبال حاشیه‌های پیش آمده در نماز جمعه این هفته شهر زرند و اعتراض به هتاکی علیه شعائر اسلامی و آگاهی مدیران فولاد، در کوتاه‌ترین زمان، زیسکو با تشکیل کمیته انضباطی فرد مزبور را از مجموعه فولاد زرند ایرانیان اخراج کرد.

صدای زرند – حسن‌ضیاءالدینی: با انتشار خبر دستگیری این فرد از طرف دکتر ابوالفضل فرح‌بخش رئیس دادگستری زرند، رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند از فعالین مذهبی، فرهنگی، راصحاب‌رسانه و عموم مردم شهرستان درخواست کرد، از انجام هر گونه پیش داوری خودداری و هرگونه اظهارنظر را موکل به اثبات موضوع در دادگاه و قطعیت حکم متهم در دادگستری نمایند.

تحلیل این دو خبر نشان می‌دهد دستگاه قضای زرند نمی‌خواهد با توجه به ناراحتی عمیق و عصبانیت به حق فعالان مذهبی از دایره انصاف و عدالت خارج شود. ملاک و معیارش نه فضای مجازی است و نه حرف‌ها و گفته‌ها منتشر شده در اتمسفر شهر، بلکه شاقولش قانون و مستندات و شنیدن حرف‌های شاکی و متشاکی است.

از طرفی فولاد زرند ایرانیان نیز حاضر نیست به خاطر حرف شاذ و هتاکی یک نفر به بیش از ۶ هزار نفر از پرسنل این مجموعه کمترین انگی وارد شود و کوچکترین اصطکاکی بین این مجموعه صنعتی و مردم زرند که شهروندانی ولایی و مقید هستند، ایجاد شود.

انتهای پیام/