پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

خبرنگاران؛ طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه هستند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، عبدالوحید جعفری با صدور پیامی ۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر و فعالان این عرصه خطیر و اثرگذار در جامعه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

قلمی فایده دارد که بیدارگر توده های مردم باشد. امام خمینی (ره)

۱۷ مردادماه؛ سالروز شهادت “محمود صارمی” خبرنگار متعهد ،متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

به راستی و درستی که خبرنگاران؛ از پیش قراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه می باشند که نقش انکارناپذیری در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می کنند.

این قشر فرهیخته و حاملان آگاهی و اطلاعات را باید به راستی تجسم امانت، آگاهی، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار از همه صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و جامعه اطلاع رسانی در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان زرند تقدیر نموده

و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه بخصوص شهید جبهه قلم واندیشه شهید محمود صارمی،جد وجهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی ارج می نهیم واز خداوند متعال تداوم عزت واهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق،آزادی وحق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

عبدالوحید جعفری

مدیرآموزش وپرورش شهرستان زرند

انتهای پیام/