معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

شرکت فولاد زرند ایرانیان در حوزه سلامت جزء بهترین‌هاست

در 13 امین روز از مردادماه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند و هیات همراه از دو مجتمع کک‌سازی و فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کردند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی زیسکو، رئیس واحد HSEC شرکت زیسکو در این دیدار گزارشی از اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سلامت و بهداشت کارکنان از معاینات بدو استخدام، معاینات ادواری، سنجش سالیانه و منظم عوامل زیان‌آور محیط کار و بررسی شاخص‌های سلامت کارکنان از بدو ورود به زیسکو را ارائه کرد.

مهندس میسمی، در ادامه برنامه‌های آموزشی این واحد در زمینه حفظ سلامت فردی و آشنایی با خطرهای احتمالی در محیط کار را تشریح و اقدام‌های انجام شده در جهت پیشگیری از بیماری‌های ناشی از محیط کار که برای کارکنان انجام می‌شود را بیان کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هم ضمن بررسی این موارد، این برنامه‌ریزی‌ها را دقیق و مؤثر دانست، بر اهمیت رعایت سلامت در فضاهای صنعتی تأکید کرد و گفت: شرکت فولاد زرند ایرانیان جزء بهترین کارخانه‌های فعال در حوزه سلامت از لحاظ علمی بوده و در زمینه مسائل و عوامل زیان‌آور مربوط به کارخانه‌ها، در این مجموعه جای نگرانی وجود ندارد.

دکتر محسن بارونی، بررسی امر بهداشت و سلامت کارگران و همکاری با صنایع در این زمینه را از وظایف دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: این امر با مدیریت خوب مجتمع‌های شرکت زیسکو امکان‌پذیر شده است و خوشبختانه، مجتمع‌های زیسکو همکاری خوبی با بهداشت شهرستان دارند.

در این دیدار معاون دانشگاه علوم پزشکی پیشنهاد داد تا طی تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجتمع فولاد زرند ایرانیان تمام مؤلفه‌های مؤثر بر سلامت کارکنان مجتمع طی ۱۵ الی ۲۰ سال آینده ارزیابی شود.

وی این انعقاد و اجرای این تفاهم‌نامه را تضمین ‌کننده سلامت کارکنان دانست.

photo 2022 08 06 22 20 44 2 photo 2022 08 06 22 20 44

انتهای پیام/