رئیس مرکز بهداشت زرند خبر داد:

به زودی؛ افزایش داروخانه های شبانه روزی در شهر زرند به ۳ داروخانه

رئیس مرکز بهداشت زرند با اعلام افزایش داروخانه های شبانه روزی در شهر زرند به ۳ داروخانه، بیان‌ کرد: با توجه به فعالیت تنها یک داروخانه شبانه روزی در زرند، جهت رفاه حال شهروندان با داروخانه های دکتر طالب نیا و دکتر عرب‌نژاد جهت شبانه روزی شدن آنها موافقت شده و اکنون منتظر معرفی مدیر فنی از سوی آنها هستیم‌.

صدای زرند – محمد اسلامی: سال‌ها بود که شهروندان زرندی از شلوغی و بعضا بی‌‌نظمی در تنها داروخانه ی شبانه روزی زرند گلایه می کردند و ظاهرا انتقادات هم راه به جایی نمی‌برد؛ در این بین برخی گمانه زنی‌ها هم مطرح بود و بازار شایعات داغ!

با تغییر دولت و بالا گرفتن توقعات، تاثیر خود را برای حل این مشکل و رفع دغدغه‌ی بیماران گذاشت و با اینکه قبلا گفته می‌شد که دلیل عدم استقرار داروخانه ی شبانه روزی دوم، عدم رسیدن جمعیت شهر به حد نصاب لازم است، اما اکنون خبر رسیده که دو داروخانه‌ی شبانه روزی دیگر هم در حال راه اندازی است!؟، این خبر را رئیس مرکز بهداشت زرند در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان در یک گروه واتساپی اعلام کرد.

“ماشاالله عرب‌پور” رئیس مرکز بهداشت زرند در این گروه با اشاره به مذاکرات انجام شده، با دو داروخانه‌ی سطح شهر برای فعالیت شبانه روزی نوشته است: «با دکتر طالب نیا و دکتر عرب‌نژاد موافقت شده و اکنون منتظر معرفی مدیر فنی از سوی آنها هستیم».

به هر حال این خبر خوشِ رئیس مرکز بهداشت را به فال نیک می گیریم و اگر چه این سوال در ذهن مخاطبان باقی مانده که براستی در اوج دوران کرونا و شلوغی تنها داروخانه ی شبانه روزی، چرا برای راه اندازی داروخانه‌ی شبانه روزی دوم (هر چند گفته می‌شود، زرند ۲ داروخانه شبانه روزی دارد)، اقدام نشده!؟

انتهای پیام/