در یک روز کاری/

کشف ۷۰ هزار نوشمک غیربهداشتی در زرند

در گشت مشترکی کنترل و تنظیم بازار شهرستان زرند ۷۰ هزار نوشمک غیربهداشتی (تقلبی) از یک فروشگاه کشف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارجاع شد.

به گزارش صدای زرند، جعفری مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: در راستای کنترل و تنظیم بازار این شهرستان گشت مشترکی متشکل از نماینده دادستان، فرمانداری، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، مرکز بهداشت، اماکن عمومی، دامپزشکی، از ۲۰ واحد صنفی، میوه فروشی، مواد غذایی، بازدید و بازرسی بعمل آمد که ۶ واحد صنفی متخلف با عناوین تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نماینده دادستان زرند هم از برخورد قاطع دادستان با متخلفین خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز است. توزیع این حجم نوشمک غیر بهداشتی در رنگ‌های مختلف می‌توانست خطراتی برای سلامت افراد به ویژه کودکان و نوجوانان به همراه داشته باشد.

در این بازدید نماینده مرکز بهداشت از شهروندان خواست هنگام خرید مواد غذایی حتما به تاریخ تولید، پروانه ساخت و مجوز بهداشتی آن توجه ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف مراتب را به مرکز بهداشت اعلام نمایند.

photo 2022 08 03 11 58 09 photo 2022 08 03 11 58 11 photo 2022 08 03 11 58 05

انتهای پیام/