آیا “مونسون” زلزله در پی خواهد داشت!؟

انگار شدتِ بارش های اخیر قرار است تا برخی مدیران گذشته را در سیلِ "پاسخگویی به عملکردِ"خود گرفتار کند.

به گزارش صدای زرند، بازدید امروز روئسای دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب زرند از روستاهای متاثر از “مونسون” زلزله هایی بهمراه خواهد داشت چرا که این بازدید دارای ۲ هشدار صریح بود. اولا به افرادی که در غیاب نظارت ها ، خانه های “رود” ها را غصب کرده اند و راه نفس را از این مسیرهای “فراباستانی ” سلب کرده اند . اکنون بنظر می رسد پس از بارش‌های اخیر ، و به احتمال فراوان بسیاری از ساخت و سازهای غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه ها ،فرو خواهد ریخت و دوم اینکه ، احتمالا پای برخی مدیران گدشته را به دادگستری باز خواهد کرد.

صراحت این موضوع از خبر روابط عمومی دادگستری زرند استنتاج شد.

دکتر فرحبخش که پیش از این در استان‌ها و شهرستانهای دیگر ، پرونده های مهمی را پیگیری و به نتیجه رسانده است امروز پس از بازدید از روستای داهوئیه به” ترک فعل هایی” اشاره کرد و تلویحا از رسیدگی به (کوتاهی ها،سهل انگاری ها، ساده انگاری ها) احتمالی، توسط ادارات و مسئولانی سخن گفت که باید با نظارت ها، جلوی این ساخت و سازها را می گرفتند که اکنون نه افرادی که به هر دلیلی، سرمایه گزاری های غیرقانونی انجام داده اند متضرر شوند و نه خود را بعنوان مدیران پیشین، گرفتار.

قطع به یقین، هشدار صریح و خط و نشانی که دستگاه قضا برای سهل انگاری ها کشید ، تلنگری خواهد بود به مدیران فعلی تا با دقت و وسواس نسبت به انجام تکالیف قانونی خود ، جدیت به خرج دهند و از طرفی حامل پیامی به مدیریت است چرا که در “دکترین” دستگاه قضائی ،قرار نیست با بازنشسته شدن! انتقال! استعفا و یا ترفیع یا تنزل رتبه ، مدیری از پاسخگوئی نسبت به عملکرد گذشته ی خود مصونیت یابد.

کارگروه رسانه و فضای مجازی، شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند

انتهای پیام/