کرونا هست! کرونا نیست؟

تجمع شدید مردم زرند در پلیس+10 برای دریافت پاسپورت، از روز گذشته واکنش‌هایی با ارسال پیام به صدای زرند در پی داشته است که جدای از وضعیت قرمز کرونا در زرند، معطلی بیش از حد در این مسیر موجب رنجش این افراد شده است.

به گزارش صدای زرند، همین چند روز پیش بود که شدت موج هفتم کرونا در زرند، موجب کنسل شدن کنسرت موسیقی “اشوان” شد و رنجش طرفدارن و افرادی که بلیط تهیه کرده بودند را در پی داشت، حال چگونه است که تجمع بیش از حد در برخی مراکز از جمله دفاتر پلیس+۱۰ به چشم مسئولین مربوطه (مرکز بهداشت) نمی‌آید؟

یکی از شهروندان با ارسالی پیامی به صدای زرند، نوشت: لطفأ توی کانال صدای زرند بگذارید، آیا مسئولین از وضعیت پلیس به‌علاوه ده خبر دارند؟ امروز حدود ۱۰۰ نفر در پلیس به علاوه ده تجمع کرده بودند، “زن و مرد قاطی”، برای گرفتن گذرنامه. مسئولین لطفأ چاره ای بیندیشید! علاوه بر اتلاف وقت، کرونا نیز در کمین است (با کمی ویرایش).

یکی از کارهایی که دفاتر پلیس+۱۰ می‌توانند انجام دهند نوبت دهی به افراد و آمدن مراجعین در زمان تعیین شده است، موضوعی که کار چندان سختی نیست و می‌تواند موجب حفظ سلامتی کارکنان دفاتر و مراجعین شود. استفاده از یک نیرو برای نوبت دهی در ورودی دفاتر و ممانعت از ورود تمامی افراد می‌تواند راهکاری ساده برای حل این مسئله باشد، اما چه می‌شود که نمی‌شود؟؟ نمی‌دانیم!!!

انتهای پیام/