پایگاه مقاومت کارگری شهیدافروز زرند افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج کارگری، پایگاه مقاومت کارگری شهیدابوحارب افروز در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به مناسبت هفته بسیج کارگری، پایگاه مقاومت کارگری شهیدابوحارب افروز در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

هفته کارگربه گزارش صدای زرند به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز و با حضور جانشین سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته بسیج کارگری، پایگاه مقاومت کارگری شهیدابوحارب افروز در معدن «جو» شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در این آیین با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که در جنگ سخت ناکام ماندند از طریق جنگ نرم علیه کشور ما تلاش می‌کنند و باید با هوشیاری در مقابل تهاجم فرهنگی توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

 
علی قلی‌زاده بیان داشت: ساختمان پایگاه مقاومت شهید افروز با ۸۰ متر مربع مساحت و هزینه ۶۰۰ میلیون ریال احداث شده و هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ نفر عضو دارد.

ابوالقاسم افروز برادر شهید والامقام ابوحارب افروز و مدیر اجرایی شرکت معدن جو زرند گفت: پایگاه مقاومت شهید افروز با هدف کمک به مسائل فرهنگی محیط کارگری و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای نقش کارگران در اقتصاد با همت والای مدیران راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با کمک کارگران سختکوش این معادن شاهد رشد فرهنگی در تمام عرصه‌ها انقلاب اسلامی و شکوفا شدن هرچه بیشتر ارزش‌های انقلابی باشیم.

به گزارش صدای زرند، شهید ابوحارب افروز در سال ۱۳۳۷ در دولت‌آباد اسفندقه متولد و در ۱۱ خرداد ۶۲ در حالی که ۴۰ روز از مراسم ازدواجش نگذشته بود با لبیک به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی به منطقه عملیاتی والفجر سه اعزام و ۱۶ خرداد ماه ۶۲ در پاتک نیروهای عراقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد که پیکر مطهر این شهید پس از ۱۳ سال مفقودی در سال ۷۵ تشییع شد.

انتهای پیام/