یادداشتی بر شاهکار مدیریت زرند

از قانون شکنی فرمانداری زرند تا سرعتکاه مسیر ورودی زرند

دیروز فرماندار زرند در جمع تعدادی از خبرنگار زرندی گفت:روز اولی که من سوار ماشین فرمانداری[زرند] شدم دیدم کمر بند ایمنی ندارد و متوجه شدم کمربند ایمنی ماشین از پشت صندلی بسته شده است؛بقیه خودروهای فرمانداری را چک کردم دیدم تمام آنها کمربند ایمنی شان از پشت صندلی بسته شده است.

صدای زرند – حسن‌ضیاءالدینی: سیدرضا حسینی‌نژاد ادامه داد: به راننده‌ام تذکر دادم که تکرار نشود ولی دیدم دوباره کمربند بسته شده پشت صندلی و مجبور شدم یک هفته راننده را از رانندگی محروم و اضاف کارش را کم کنم.

با توجه به این گفته سیدرضا حسینی‌نژاد می‌توان نتیجه گرفت که مدیریت راهنمایی و رانندگی زرند احتمالا با این تخلف رانندگان فرمانداری زرند برخورد قانونی نداشته وگرنه اگر رانندگان این خودروها را اعمال قانون می‌کرد و یا تذکر می‌داد،راننده‌های خودروهای فرمانداری زرند جرات نمی‌کردند کمربند این خودروها را به پشت صندلی ببندند!

حالا شورای ترافیک که دبیری و مدیریت جلسات آن با معاون عمرانی فرمانداری است(هیئت وزیران،جلسه مورخ ۲۹/۳/۱۳۹۰)با توجه به نظر راهنمایی و رانندگی زرند که بولوار شهید حاج قاسم سلیمانی خارج از شهر است و در صورت اعمال قانون متخلفین، جرایم بالای در سوابق رانندگان متخلف ثبت می‌شود (نقل مضمون از سخنان فرماندار)اقدام به اجرای ۶ سرعتکاه در مسیر ورودی زرند به منظور جلوگیری از بی‌قانونی بعضی رانندگان کرده است.

با تفاسیر بالا حالا باید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت ابوالفضل بعضی متولیان و مسئولان زرند را که ادعا می‌کنند قانون‌گرا هستند و دلسوز شهروندان زرند می‌باشند!

انتهای پیام/