ششمین جشنواره ی سال هم به پایان رسید

عصر دیروز جشنواره ی گیاهان دارو.ئی و سبزیجات معطر گرگاک با حضور انبوه علاقمندان در محل قنات کهن و تاریخی روستا برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، محمد اسلامی، رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی زرند، این جشنواره با هدف برندسازی سبزیجات و عرقیات گیاهی و داروئی روستا برنامه ریزی شده بود این امکان را برای شهروندان زرندی و غیرزرندی فراهم کرد تا در ایام عید ولایت، ساعاتی را به دور از فضای شهری، در طبیعتی زیبا و با برنامه هایی مفرح سپری کنند و از طرفی بانوان تولیدکننده محصولات بومی روستا، با استقرار در مکانی که دهیاری روستا فراهم کرده بود به کار فروش محصولات خود بپردازند.

رئیس میراث فرهنگی از دهیار روستا قدردانی می کند و می گوید: با اینکه این جشنواره ها هیچ ردیف بودجه دولتی ندارد اما هنر دهیار روستا، ستودنی است.

محمد اسلامی در پایان از همراهی جهاد کشاورزی ،شورای اسلامی روستا، بخشداری ، یگان امداد انتظامی ، پلیس راه، آتش‌نشانی شهرداری زرند، و پایگاه مقاومت بسیج روستا بدلیل همکاری در این جشنواره تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد شهروندان از این زمانی که با کمترین امکانات از سوی دهیاری و شورای روستا فراهم شده بود لذت برده باشند.

 

انتهای پیام/