ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد زرند افتتاح شد

ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد شهرستان زرند با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، رییس کل دادگستری استان کرمان در آیین افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد گفت: این ساختمان با ۴۰۰ متر مساحت و با ۱۵۰متر مربع زیربنا با صرف حدود یک میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

حجت الاسلام و المسلمین “ابراهیم حمیدی” با اشاره به این مطلب که شورای حل اختلاف شهرستان زرند در سال گذشته مجموعا ۲هزار و ۳۶۷ فقره پرونده از ۱۰ هزار و ۱۴۲ فقره پرونده وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند، اظهارداشت: مختومه شدن پرونده ها از طریق شوراهای حل اختلاف موجب رفع خصومت و اختلاف در بین طرفین دعوا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۷ شعبه رایی، ۶ شعبه صلحی و ۱۱ شعبه روستایی در شهرستان زرند فعال هستند، عنوان کرد: ۱۰۱ نفر در شوراهای حل اختلاف شهرستان زرند مشغول خدمت به مردم در راستای رسیدن به صلح و سازش و ریشه کن کردن منازعات و اختلافات هستند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: ورودی پرونده ها به شعب شورای حل اختلاف شهرستان زرند درسه ماه گذشته سال جاری دو هزار و ۶۴۲ فقره پرونده بوده که در مجموع دو هزار و ۵۰۱ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۳۹۷ فقره پرونده به صلح و سازش ختم گردیده است.

ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد زرند افتتاح شد 2 ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد زرند افتتاح شد 3 ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد زرند افتتاح شد

انتهای پیام/