مهلت ثبت نام تا ۲۰ تیرماه؛

مسابقه کتابخوانی «کتاب کار بیانیه دوم انقلاب اسلامی» در زرند برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «کتاب کار بیانیه دوم انقلاب اسلامی» توسط مجمع سازمان های مردم نهاد زرند با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی «کتاب کار بیانیه دوم انقلاب اسلامی» توسط مجمع سازمان های مردم نهاد زرند با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار می شود.

“بهزاد حسن‌زاده” دبیر مجمع سازمان های مردم نهاد زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند از برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب کار بیانیه دوم انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: این مسابقه از «کتاب کار بیانیه دوم انقلاب اسلامی» نوشته محسن مشرقی در ۱۸۰ صفحه به همت مجمع سازمان های مردم نهاد زرند با همکاری فرمانداری این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا روز ۲۰ تیر ماه جاری فرصت دارند که با مراجعه به دفتر مجمع سازمان های مردم نهاد زرند (۰۹۳۰۲۳۱۷۱۳۴) واقع در خیابان امام (ره) ساختمان قدیم فرمانداری، نسبت به ثبت نام و تهیه این کتاب با ۲۵ درصد تخفیف اقدام کنند.

حسن زاده با اعلام اینکه مسابقه به صورت حضوری و سوالات تستی است، بیان داشت: به علت محدود بودن تعداد کتاب اولویت با کسانی خواهد بود، که زودتر اقدام به ثبت نام و خرید کتاب نمایند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در مسابقه برای عموم آزاد و رایگان است، افزود: در این مسابقه به نفر اول مسابقه ۳ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است. مخاطب اصلی کتاب، همان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، یعنی ملت ایران بویژه جوانان هستند. به همین دلیل در نگارش کتاب تلاش شده است، از بیانی روان، جذاب و خلاقانه همراه با ضمائم چندرسانه ‌ای استفاده شود.

مقام معظم رهبری (حفظه ا..) بارها و بارها به اهمیت تبیین بیانیه اشاره کرده ‌اند: «تجاوب قشرهای مختلف از نخبگان و آحاد جوانان و دانشجویان و روحانیّون و طلّاب و دیگران به این بیانیّه‌ چهلمین سال، بیانیّه‌ گام دوّم، بسیار بجا و خرسندکننده بود. این نشان‌دهنده‌ این است که نیاز به تبیین وجود دارد.»

همچنین در دیدار با دانشجویان در خردادماه ۱۳۹۸ به بیان هندسه کلی بیانیه پرداخته و آن را در چهار نقطه کلی ترسیم کرده‌ اند. این چهار نقطه شد فهرست اصلی همین کتابی که در دستان شماست، «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب»

به زعم مقام معظم رهبری آغاز ماموریت ملت ایران بخصوص جوانان، در گام دوم انقلاب با درک این چهار نقطه، قابل درک و پیگیری است:

نقطه اول: «عظمت حادثه انقلاب»
نقطه دوم: «عظمت راه طی شده و کارکرد انقلاب تا امروز»
نقطه سوم: «عظمت چشم ‌اندازی که باید به آن برسیم»
نقطه چهارم: «عظمت نقش نیروی جوان متعهد»

و در ادامه فرمودند: «این چهار نقطه‌ ای است که ما اینجا خواستیم [بیان کنیم]. البتّه من عرض کردم به اجمال؛ در یک بیانیّه نمیشود خیلی این چیزها را تفصیل داد، یک کتاب یا دو کتاب باید نوشت، لکن جا برای تفصیل و فکر و مطالعه و تعمیق این حرف ‌ها وجود دارد». ۱۳۹۸/۰۳/۰۱

ایده اصلی «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» برآمده از بیانات مقام معظم رهبری در همان دیدار دانشجویی، مبنی بر هندسه کلی بیانیه از نگاه مقام معظم رهبری (حفظه ‌الله) است و فهرست کلی آن را تشکیل می‌ دهد.

مسابقه کتابخوانی کتاب کار بیانیه دوم انقلاب اسلامی در زرند برگزار می‌شود

انتهای پیام/