رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند

با مشارکت شهرداری روحیه نشاط و شادابی افزایش می‌یابد

در این دیدار که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار گردید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک انتصاب آقای ظهیرصادقی به سمت مسئول فرهنگی شهردار ی شهرستان زرند،گفت:فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهر با مشارکت و همیاری شهرداری باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی مردم در شهرستان زرند خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، رحیم سیف الدینی با اشاره به لزوم گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری افزود: تداوم برنامه ها همچنین رونق آنها به تنهایی و بدون مشارکت سایر نهادهای فرهنگی خصوصاٌ شهرداری که باید در اکثر عرصه ها پشتوانه فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی باشد میسر نخواهد بود.

ظهیرصادقی مسئول فرهنگی شهرداری شهرستان زرند نیز ضمن تشکر از رئیس اداره ، همکاران و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد داد که در تمام برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشته باشد.

ظهیرصادقی در زمینه پیگیری زیرساخت های فرهنگی و هنری تصریح کرد: پلاتو،سینماو سایر مراکز فرهنگی هنری شهر دارای ایراداتی است که پیگیری خواهد شد.

وی در مورد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری گفت: شهر ما نیازمند فضایی شاد و مردمی با نشاط در فضایی آرام همراه با آرامش می باشد.

با مشارکت شهرداری روحیه نشاط و شادابی افزایش می‌یابد0

انتهای پیام/