۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان زرند اختصاص یافت

سرپرست فرمانداری زرند در کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با حضور نماینده کمیته برنانه ریزی استان ، معاون عمرانی فرمانداری ، بخشداران و جمعی از مدیران اجرایی در فرمانداری برگزار شد با اعلام این خبر افزود این مبلغ اعتبار به ۱۵۰ طرح مختلف آبرسانی،راه و شهری و روستایی ، ورزشی ، فرهنگی ، مذهبی ، مسکن ، کشاورزی ، برق رسانی ، بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی گفت: اعتبارات تخصیص یافته نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.

او بیشترین اعتبارات را مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به آب شهری و روستایی اعلام کرد و افزود ۸۰ در صد اعتبارات به تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص داده شده.

او گفت:۳۰ درصد اعتبارات به بخش حمل و نقل شهری و روستایی اختصاص یافته است.

فرماندار زرند بیان کرد:با توجه به این رویه‌ای که در این شهرستان وجود دارد و همچنین حضور نماینده پرتلاش شهرستان در نشست‌ها امید است بتوانیم بیشتر از گذشته از این ظرفیت برای توسعه بیش ار پیش شهرستان استفاده کرد.

حسینی نژاد همچنین خواستار پیگیری جدی مدیران شهرستان با هماهنگی ادارات کل در !موضوع قدام به موقع مبادله موافقت‌نامه‌ها شد لذا مدیران در راستای اجرای پروژه‌ها جدیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با برنامه‌ریزی دقیق ضمن جذب به موقع اعتبارات، نظارت و کنترل دقیق براجرای پروژه‌ها مدنظر قرار گیرد.

۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان زرند اختصاص یافت ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان زرند اختصاص یافت0

انتهای پیام/