سرپرست فرمانداری زرند خبر داد؛

هتل پردیس زرند در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

سیدرضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند در نشست کارگروه اشتغال و رفع موانع گردشگری شهرستان که با حضور مهندس نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و یزدان آباد، مهندس محمودزاده سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از مدیران اجرایی و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به توسعه ی زیرساخت‌های گردشگری زرند گفت: علیرغم اینکه اتفاقات خوبی در بحث گردشگری روستائی افتاده است اما همچنان شهر زرند به شدت نیازمند ساخت هتل می باشد.

به گزارش صدای زرند، سرپرست فرمانداری زرند افزود: هتل مجموعه گردشگری پردیس زرند پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد و انتطار می رود در دهه ی مبارک فجر سالجاری این مجموعه رسما به بهره برداری برسد.

حسینی نژاد افزود: اولین هتل زرند با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع، علاوه بر پوشش بخشی از نیازهای اقامتی، تعداد ۳۰ نفر اشتغالزائی نیز خواهد داشت.

نماینده عالی دولت همچنین از افتتاح دو واحد گردشگری روستائی دیگر، طی هفته های اخیر خبر داد و گفت: روستای باب هویز و روستای فیروز آباد زرند هم بزودی به جمع روستاهای گردشگرپذیر خواهند پیوست.

محمد اسلامی، رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زرند هم با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه ی فرماندار زرند در حوزه توسعه گردشگری و حمایت قاطع از میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان گفت: پویایی و تحرک در تمام سطوح کاملا مشهود است و این روند باعث رضایتمندی بالای مردمی خواهد شد و در دوره ای که بدخواهان، برنامه های زیادی برای دلسردی مردم با استفاده از “ابزار و استعمار رسانه” در دست اقدام دارند، وجود فرماندارانی جهادی، انقلابی و میدانی که برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناسند بزرگترین پادزهری است که قادر است توطئه های شوم دشمن را خنثی کند.

اسلامی با تاکید بر اهمیت گردشگری در ایجاد اشتغال، جذب سرمایه و ارزآوری را از تاثیرات مستقیم‌این صنعت برشمرد و گفت: امروزه باید به جد، از سرمایه گزاران بخش گردشگری تشکر کنیم که با تزریق سرمایه های خود، باعث ایجاد اماکن اقامتی، رفاهی و تفریحی در جای جای شهرستان شده اند و بی تردید نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا کرده اند.

وی درپایان خاطرنشان ساخت: تا پایان سال دو مجموعه ی گردشگری در شهر زرند وارد مدار خدمت رسانی خواهند شد و علاوه بر آن یک واحد اقامتی دیگر هم در حال اخذ مراحل صدور مجوزهای خود می باشد.

انتهای پیام/